به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "شبح اپرای طهران" به کارگردانی و طراحی علی ساسانی‌نژاد و تهیه‌کنندگی گروه هنری Sprodesign، جمعه ۱۸ دی‌ماه در دو سانس، ویژه عکاسان تئا‌تر و خبرگزاری‌ها به صحنه می‌رود.

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش "شبح اپرای طهران" که از ۱۸ دی‌ماه اجرای خود را در خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد، از امروز ۱۵ دی‌ماه در سایت تیوال آغاز شده است.

نمایش "شبح اپرای طهران" به کارگردانی و طراحی علی ساسانی‌نژاد و تهیه‌کنندگی گروه هنری Sprodesign، با بازی حسین ضروری، فرود صادقی، بابک بردیا، سیاوش بابایی، هاله بهبودی، ایمان عبادیان، صابر کریمی، مهدی صبری، صحرا کیایی، سعید هاشمی، مهین قاسمی، نغمه رضایی و امین نوروزی از ۱۸ دی تا ۱۷ بهمن ماه در دو سانس۱۸: ۳۰ و ۲۰: ۳۰ در گالری بهار خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.

این اثر نمایشی که از ۱۸ دی‌ماه اجرای خود را در گالری بهار خانه هنرمندان آغاز می‌کند، ساعت ۱۸: ۳۰ و ۲۰: ۳۰ در تاریخ یاد شده، میزبان عکاسان تئا‌تر و خبرگزاری‌ها و سایت‌های مرتبط خواهد بود.

اجرای ویژه هنرمندان نمایش "ژنرال‌ها" برگزار می‌شود

نمایش "ژنرال‌ها" نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس روز شنبه ۱۹ دی در اجرای ویژه خود میزبان هنرمندان تئا‌تر و تئا‌تر عروسکی می‌شود.

نمایش "ژنرال‌ها" تازه‌ترین نمایش گروه تئا‌تر هفت. پنج. یک که با استقبال خانواده‌ها و مدارس شهر تهران در مرکز تولید تئا‌تر و تئا‌تر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است روز شنبه ۱۹ دی ساعت ۱۸ اجرای ویژه خواهد داشت.

این نمایش ضد جنگ که با شعار بچه‌ها جنگ را دوست ندارند اجرا می‌شود، با تهیه کنندگی محمد رضا کریمی صارمی، نویسندگی، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس تولید شده و داستان نی نی را تعریف می‌کند که وقتی در خانه تنها است متوجه می‌شود که ژنرال‌هایی با زبان عجیب و غریب از راه می‌رسند. نی نی دوست دارد بازی کند اما ژنرال‌ها در مسیر یک جنگ بزرگ هستند..

در این نمایش زنده -عروسکی که سرشار از نشاط کودکانه، انسان دوستی و روح پدرانه است با اشعاری از آزاده فرهنگیان و بازی حمیدرضا حسینعلی، مجتبی گوهرخای و ندا نوری روی صحنه است. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد، غزاله مرصوصی به عنوان دستیارکارگردان با این پروژه همکاری می‌کنند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.

مرکز تولید تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده و شماره‌های ۸۸۹۸۰۷۲۱ و ۰۹۳۸۷۳۳۷۵۵۵ برای هماهنگی اعلام شده‌اند. خانواده‌ها می‌توانند از طریق سایت‌های تیوال به آدرس www. tiwall. com، صدآفرین به ادرس www. ۱۰۰afarin. com و تخفیفان www. takhfifan. com بلیط این نمایش را با ۲۵ درصد تخفیف تهیه کنند.

تخفیف ویژه "متاستاز" به دانشجویان

بلیت تئا‌تر "متاستاز" به کارگردانی علی‌اصغر دشتی در روز چهارشنبه ۱۶دی، با تخفیف ۵۰ درصد به دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

دانشجویان می‌توانند در روز ۱۶دی ماه، با در دست داشتن کارت دانشجویی خود، یک ساعت مانده به زمان اجرای تئا‌تر "متاستاز"، بلیط‌های خود را به صورت روز فروش با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند. "متاستاز" همه روزه ساعت ۱۸ در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می‌رود و اجرا‌هایش در این تماشاخانه تا ۱۹ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. مدیا کاشیگر، گلی امامی، پرویز پورحسینی، شهرام مکری، سجاد افشاریان، مجید اسلامی، رضا کشاورز از جمله کسانی بودند در تالار ارغنون به تماشای "متاستاز" نشسته‌اند.

"متاستاز" در سالن‌های مختلف شهر تهران بر اساس دنباله فیبوناچی و به‌صورت ۱-۱-۲-۳-۵-۸ و... به روی صحنه می‌رود. متاستاز پیش از این در برج آزادی، تالارهای سایه و چارسوی تئا‌تر شهر تهران، تماشاخانه باران و تالار شمس (اکو) و تالار رودکی روی صحنه رفته است. متاستاز بعد از پایان اجرا‌هایش در ارغنون، به تالار مولوی خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط به سایت تیوال www. tiwall. com مراجعه کنند.

انتهای پیام/