سرویس موسیقی هنرآنلاین: دارا دارایی سرپرست گروه "داماهی" درباره حضور این گروه در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به هنرآنلاین، گفت: ما هنوز برنامه دقیقی برای اجرا در جشنواره آماده نکرده‌ایم و باید در تمریناتی که آخر هفته برگزار خواهد شد با همفکری دیگر اعضای گروه به یک نتیجه دسته‌جمعی دست پیدا کنیم. البته در این انتخاب باید از مدت زمان اجرا غافل نشد و آن را نیز در نظر گرفت.

سرپرست گروه "داماهی" اضافه کرد: احتمالاً در چند قطعه تغییراتی را حاصل خواهیم کرد. همچنین امکان حضور نوازنده مهمان ساز بادی نیز وجود دارد. البته هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

دارایی ادامه داد: من نزدیک به 50 روز ایران نبودم و تنها 4 روز است که به بازگشتم. به همین خاطر اطلاعات دقیقی نسبت به رویکرد جشنواره موسیقی فجر امسال ندارم. البته امسال اولین سالی است که بخش تلفیقی به این جشنواره اضافه شده و از این بابت بسیار خرسندم. اگر در ادامه تمرکز روی این بخش بیشتر شود داستان چیز خوبی از آب درخواهد آمد.

وی افزود: در مورد آلبوم بعدی هم یک سری اتود آماده کردیم، اما هنوز استارت کامل آن را نزده‌ایم. قرار است کلیپی هم آماده کنیم که آن هم جزو برنامه‌های آتی ما محسوب می‌شود. علاوه بر این پیشنهاد‌های مختلفی برای حضور در فستیوال‌های خارجی داشته که فعلاً مشغول بررسی آن هستیم. این برنامه‌های ما پیش از سال جدید بوده و هنوز برنامه اجرایی برای نوروز نداریم.

دارا دارایی (گیتار بیس و گیتار)، ابراهیم علوی (عود و گیتار)، حمزه یگانه (کیبورد و بِنجو) و رضا کولغانی (خواننده) اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه "داماهی" روز 22 بهمن‌ماه ساعت 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

آخرین کنسرت گروه "داماهی" 4 و 5 شهریورماه در سالن برج آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/