سرویس تئا‌تر هنرآنلاین: احترام برومند از انتشار جلد دوم مجموعه آثار نمایشی داوود رشیدی خبر داد و گفت: این کتاب با عنوان "بازی کشتار و چند نمایشنامه دیگر" به کوشش محمدعلی منصوری و علی رضایی راد در نشر افراز منتشر شده است. کلیه نمایشنامه‌ها از زبان فرانسه ترجمه شده‌اند و هفته آینده به کتاب فروشی‌های تهران عرضه می‌شوند.

برومند بیان کرد: این دومین دفتر از چهار دفتری است که هر یک با حجمی کم و بیش یکسان، به کارنامه نمایشی آقای رشیدی پرداخته‌اند. دو دفتر اول و دوم به ارائه گزیده متون نمایشی اختصاص دارند که او طی این سال‌ها به صحنه برده است. دفتر سوم به طور ویژه، به نمایش "در انتظار گورو" و ترجمه این نمایشنامه معروف بکت می‌پردازد. دفتر چهارم نیز دربرگیرنده یک گفت‌و‌گوی بلند با داوود رشیدی و اسناد و مدارکی در این سال هاست، هرآنچه باقی مانده بود یا حداقل به دست من رسیده بود...

برومند همچنین در رابطه با انتشار جلد سوم و چهارم این مجموعه عنوان کرد: تلاش داریم تا دو جلد دیگر نیز بلافاصله بعد از جلد دوم منتشر و به بازار عرضه شوند. البته دو جلد دیگر این مجموعه توسط انتشارات دیگری منتشر خواهد شد که به زودی آن را اعلام می‌کنیم.

داوود رشیدی کارگردان، مترجم و بازیگر شناخته شده تئا‌تر، سینما و تلویزیون است که تاکنون آثار بسیاری را به صحنه برده است.

انتهای پیام/