سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "رند" در چهار اپیزود در مرحله تولید قرار دارد. فیلمبرداری اپیزودی که هادی مقدم دوست کارگردانی آن را به عهده دارد در عراق ادامه دارد. در این اپیزود مینا ساداتی بازی می‌کند.

"رند" با چهار کارگردان و نویسنده تولید می‌شود. "رند" نام موقت فیلم اپیزودیکی است که با موضوع روز اجتماعی و مفاهیم عاشورایی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

حضور سه بازیگر سرشناس ایرانی و یک بازیگر مطرح عراقی در این پروژه از نکات ویژه فیلم سینمایی "رند" محسوب می‌شود که این روزها فیلمبرداری در کربلا و عراق به نیمه رسیده است.

این فیلم چهار روایت داستانی دارد که روایت اول به کارگردانی و نویسندگی دانش اقباشاوی و با بازی حمید فرخ نژاد، روایت دوم به کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی و با ایفای نقش حامد بهداد، روایت سوم به نویسندگی و کارگردانی هادی مقدم دوست و با نقش‌آفرینی مینا ساداتی به‌عنوان تنها بازیگر زن ایرانی این فیلم و همچنین روایت چهارم به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی با بازی آلا نجم بازیگر عراقی تولید می‌شود.

محمدرضا شفیعی که سال گذشته فیلم سینمایی "سربه‌مهر" را تهیه و اکران کرده و هم‌اکنون فیلم سینمایی "ماهی سیاه کوچولو" را روی پرده سینما دارد، قصد دارد با فیلم سینمایی "رند" در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور پیدا کند.

عوامل تولید این فیلم عبارت‌اند از مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس پولوندی، دستیار کارگردان روایت اول: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت دوم: محمدرضا احمدی، دستیار کارگردان روایت سوم: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت چهارم: رضا غفار نژاد، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه‌های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی زاده، عکاس: حسن هندی، تصویربردار پشت صحنه: علی قلندریان، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا.

انتهای پیام/