به گزارش هنرآنلاین ؛ "شهر هرت" مجموعه کمیک‌استریپ‌هایی‌ست که پیش‌تر در هفته‌نامه چلچراغ منتشر می‌شد و بعد از دوسال و با همکاری نشر مثلث وارد بازار شده است.

حسین‌پور در توضیح کتاب می‌گوید:"شهر هرت نوعی اعتراض به آدم‌ها است. به عملکردی که با خودشان دارند، تعاملشان با طبیعت، با حیوانات. یک نوع تلنگر به رفتارها و ظلم‌هایی که هر انسان در زندگی‌ به خود و اطرافیانش وارد می‌کند.شهر هرت کتابی‌ست با طنزی تلخ"

بعد از "ماجراهای دلمه"، "ساندویچ"، "قروقمبیل‌های قلمی بی‌قال و قیل" و "من‌ گوساله ام"، این، چهارمین مجموعه کمیک استریپ و نهمین کتاب بزرگمهر حسین‌پور است که روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها می‌شود. آخرین کتاب وی "من گوساله ام"، با استقبال کم‌نظیر کمیک‌دوستان روبرو شد و در مدتی کوتاه به چاپ دهم رسید.

بزرگمهر حسین‌پور روزنامه‌نگار، کارگردان انیمیشن و کارتونیست محبوب ایرانی ست که در نشریه‌های مختلفی همچون گل آقا، کیهان کاریکاتور، سروش نوجوان، روزنامه آفتابگردان، روزنامه اقبال و هفته‌نامه چلچراغ و... دست به قلم برده است. طنز به روز و هوشمندانه از ویژگی‌های طرح‌های اوست. آخرین پرفورمنس وی با نام "هاشورهایی برای صلح" چندی پیش در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. وی هم اکنون سردبیری سایت چیزنا را به عهده دارد.