به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، برندگانی از میان خریداران بلیت‌ فیلم سینمایی "شیفت شب" فردا جوایزشان را از سوی نیکی کریمی دریافت می‌کنند.

جوایز قرعه‌کشی خریداران بلیت فیلم سینمایی شیفت شب روز سه‌شنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۴۵ قبل از شروع نمایش آن در پردیس سینمایی ملت به برندگان اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش، پیش از این اعلام شده بود مخاطبانی که بلیت فیلم سینمایی "شیفت شب" را از طریق سایت سینما تیکت پیش‌خرید کنند هر هفته به پنج نفر از خریداران به قید قرعه، گوشی آیفون اهدا خواهد شد. که فردا آخرین مرحله‌ی از این قرعه‌کشی در پردیس سینمایی ملت با حضور نیکی کریمی انجام می‌شود.

فیلم سینمایی "شیفت شب" آخرین ساخته نیکی کریمی با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش همراه است و داستان زنی به نام ناهید را روایت می‌کند که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

گفتنی است که این فیلم از اواخر آبان ماه سال جاری اکران عمومی خود را در سینماها آغاز کرد. که فروش آن با استقبال خوبی مواجه شد و هم اکنون در ادامه روند صعودی‌اش در پایان هفته دوم اکرانش به صدر جدول فروش هفتگی سینما‌ها رسید. "شیفت شب" رقابت سختی با "شاهزاده روم" در بالای جدول دارد و جای این دو فیلم در طول هفته چندین بار جابه‌جا شده اما فروش بالای آخر هفته فیلم نیکی کریمی این فیلم را در بالای جدول فروش هفتگی قرار داده است.

بیژن امکانیان و نوید محمدزاده به تماشای فیلم "ناهید" نشستند

بیژن امکانیان تهیه‌کننده و همچنین نوید محمدزاده از بازیگران اصلی فیلم سینمایی "ناهید" در پردیس سینمایی کوروش در کنار مردم، این فیلم را دیدند.

"بیژن امکانیان" تهیه‌کننده و "نوید محمدزاده" از بازیگران اصلی فیلم سینمایی "ناهید" به نویسندگی و کارگردانی "آیدا پناهنده" و همچنین "پیمان سنماری" مدیر پخش مؤسسه "رسانه نیکان فیلم" در ساعت ۶ بعدازظهر دیروز یکشنبه ۱۵ آذرماه جاری در پردیس سینمایی کوروش حضور پیدا کردند‌ و میزبان تماشاگران این فیلم بودند و در میان آنان به تماشای این فیلم تحسین‌شده جشنواره‌های معتبر خارجی نشستند.

در ابتدای اکران "ناهید"، "بیژن امکانیان" تهیه‌کننده این فیلم گفت: خیلی خوشحالم که با شما فیلم را می‌بینیم، این فیلم، با تمام استانداردهای عالی تهیه و تولید شده و خیلی به شعور تماشاگر احترام گذاشته شده است؛ در شخصیت‌پردازی، در فضاسازی و ... فیلم اصیلی است و برای نمونه فضای داخل شهر تهران و فیلم آپارتمانی نیست و واقعاً فضا و شخصیت‌پردازی در آن نقش دارد و به نظرم، قصه به درستی مسیر خودش را طی می‎کند.

در ادامه، "نوید محمدزاده" از بازیگران اصلی فیلم سینمایی "ناهید" گفت: دستتون درد نکنه که در این فضای برفی آمدید فیلم سینمایی "ناهید" را ببینید؛ امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و انشاءالله حالتون را خوب کند و فیلم دیدن، جبران این سرما را بکند؛ چون الان خیلی سخت است برای دیدن فیلم به سالن سینما بیایید. چه خوب که یک فیلم را انتخاب کردید و به نظرم دیدن این فیلم، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خودتان قضاوت نهایی را می‌کنید، من که فیلم "ناهید" را خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم.

فروش فیلم سینمایی "ناهید" در تهران هم اکنون از مرز ۱۴۰ میلیون تومان گذشته است و به غیر از پردیس سینمایی هویزه در مشهد؛ مسئولان سینمایی بیش از ۱۵ شهر کشور، خواهان اکران این فیلم در سینماهای خود شده‌اند که در روزهای آینده این فیلم در سینماهای شهرهای بزرگ کشور از جمله؛ شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، گرگان، رشت، اردبیل، بندرانزلی و ارومیه به نمایش درخواهد آمد.

"گزارشی از ماناسلو"؛ روایتی از یک صعود مرگبار

به نقل از روابط عمومی این فیلم، رضا توفیق جو کارگردان فیلم "گزارشی از ماناسلو" که سال گذشته با مستند "زار خاک" در جشنواره سینما حقیقت حضور داشته درباره تولید این فیلم مستند اظهار کرد: ساخت این مستند یک سال و نیم طول کشید.

وی درباره طولانی شدن تولید مستند "گزارشی از ماناسلو" یادآور شد: برای ساخت این فیلم باید مراحل بسیار دقیقی را پشت سر می‌گذاشتیم و به همین دلیل با کوهنوردان جلسات متعددی داشتیم.

این کارگردان سینمای مستند عنوان کرد: برای رسیدن به ساختار روایت، نگارش فیلم‌نامه، بازسازی صحنه‌هایی که برای فیلم لازم داشتیم نیازمند زمان بودیم و در نهایت تدوین، آهنگسازی و صداگذاری فیلم نیز نیازمند صرف زمان بود.

توفیق جو تصریح کرد: تلاش کردیم اثری باورپذیر از روایت حقیقی صعود یک تیم کوهنوردی به یکی از قله‌های هیمالیا و اتفاقات رخ داده در این صعود را خلق کنیم.

نخستین نمایش فیلم "گزارشی از ماناسلو" در نهمین جشنواره فیلم سینما حقیقت خواهد بود.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: در سال ۲۰۱۲ سه نفر از کوهنوردان ایرانی قصد صعود به قله ماناسلو را دارند؛ آن‌ها قله را فتح می‌کنند، اما در راه بازگشت با حادثه‌ای انسانی مواجه می‌شوند.

عوامل این فیلم عبارت‌اند از: کارگردان: رضا توفیق جو/ تهیه‌کننده: احسان رسول‌اف/ نویسنده: محمدرضا دیبایی/ با حضور: زنده‌یاد جعفر ناصری، امید محمدی، حسین صالحی و صادق ناصری/ دستیار و برنامه‌ریز: علی تهرانی/ فیلم‌بردار: زنده‌یاد جعفر ناصری، امید محمدی، حسین صالحی و ابراهیم اصغری/ تدوین: ابراهیم اصغری/ موسیقی: وحید طارمی و مهدیس گلزار کاشانی/ صدابردار: احسان شفیعی/ طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان/ جلوه‌های ویژه بصری: محسن جهانگیری/ گریم: محسن ملکی/ تولید استودیو اسفند

نهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ۲۲ تا ۲۸ آذر برگزار می‌شود.

باز باران از سه‌شنبه کلید می‌خورد

تصویربرداری فیلم "باز باران " به سفارش موسسه خیریه "باز باران" حامی کودکان بیمار نقص اولیه، به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین محمدخانی ۱۷ آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه در این فیلم بازیگران نام‌آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر سعید داخ، شیما محمدی، ارسطو خوش رزم، علی عامل هاشمی، مهتاب امین الرعایا، ستایش مرادی، الناز شاهوردی، شیوا فرجی و ...حضور دارند.

موسسه خیریه "باز باران" از سال ۱۳۵۸ تاکنون در زمینه حمایت از کودکان بیمار نقص ایمنی اولیه کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست فعالیت می‌نماید. این فیلم کوتاه به‌منظور معرفی بیماری نقص ایمنی اولیه و اهمیت اهدای سلول‌های بنیادی و همچنین هزینه بالای درمان و مشکلات خانواده‌های کودکان بیمار تهیه و تولید می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حد فاصل مرگ و زندگی کودکان بیمار نقص ایمنی اولیه لحظه‌ای کوتاه است، لحظه‌ها را قدر بدانیم .

داوود عباسی مدیر تصویربرداری، منصور شهبازی مدیر صدابرداری، کیارش قوام زاده طراح صحنه، مهرناز اکبری طراح لباس، ایمان کیانی دوست و عطیه خلیلی دستیاران کارگردان، امیر جعفری مدیر برنامه‌ریزی، محمدرضا رئیسی عکاس، حسن مطهری روابط عمومی، محمدخانی را در پروژه جدیدش همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/