سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید محسن روحانی مجری و مدیر شرکت جهان مهر جوان در تشریح آخرین فعالیت‌های این شرکت به هنرآنلاین گفت: شرکت ما دو سال است که تأسیس شده و هدف اصلی آن بیان دغدغه‌های مشترک با زبان فرهنگ و هنر است. این شرکت علاوه بر در نظر گرفتن بخش هنری جنبه‌های بین‌المللی برای رساندن پیام مشترک را نیز در نظر می‌گیرد.

این مجری تلویزیون ادامه داد: ما تا به امروز سه گام مختلف را برای پیشبرد اهدافمان برداشتیم. گام اول برگزاری کنسرتی با گروه کر "نامیرا" در فرهنگسرای نیاوران با حضور 104 دیپلمات خارجی و 21 سفیر بود. گام دوم حضور در مراسم رونمایی از نخل زرین سفارت فنلاند در پارک ملت با حضور مدیر و مسئولان داخلی و خارجی بود و سومین گام همکاری با کنسرت ناصر چشم‌آذر بعد از چندین سال در تالار وحدت با عنوان "باران عشق" بود که به عنوان مدیر گروه کر در این کنسرت حضور داشتم.

روحانی افزود: گام بعدی که در پیش خواهیم گرفتیم روزهای 5 و 6 دی‌ماه در تالار وحدت خواهد بود. این برنامه با اجرای "نامیرا" کنسرت "زمین مقدس" نام دارد. همان‌طور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های امروز ما گرم شدن بیش از حد کره زمین است. در واقع هر 10 سال یک‌ بار هشت دهم کره زمین گرم‌تر می‌شود و اگر یک درجه دیگر این افزایش دما را داشته باشیم در مرحله تهدید خواهیم بود. متأسفانه کشور ماه در رده‌های بالای پخش گازهای گلخانه‌ای قرار داشته و به همین خاطر ما با زبان موسیقی می‌خواهیم به مردم کشورمان تلنگری هرچند اندک داشته باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کنسرت در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: طبق وعده‌های دکتر جنتی، خانم ابتکار و دکتر جواد ظریف ما کنسرت "زمین مقدس" را در صحن علنی سازمان ملل با گروه کر "نامیرا" اجرا خواهیم کرد.

او ادامه داد: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است گسترش بی‌رویه بیمار ایدز در کشور ماست. ما درصدد هستیم این بخش را در یکی از 11 تراکی که در این کنسرت اجرا می‌شود، اجرا کنیم. تمام تلاش ما این است که این کنسرت جنبه تبلیغات نداشته باشد. به همین خاطر حتی در کاور تبلیغاتی هم تصویری از گروه یا نام افراد دیده نشده و فقط تصویری از کره زمین در حال سوختن وجود دارد.

مدیر شرکت "جهان مهر جوان" در پایان نیز اظهار داشت: برنامه بعدی ما هم کنسرتی به مدت 10 شب با گروه‌های مختلف در سالن همایش‌های برج میلاد با موضوع تفکیک زباله‌های تر و خشک است. نکته جالب این کنسرت این است که بلیت این کنسرت‌ها از درب بطری‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/