به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، این شاعر پیشکسوت که این اواخر به خاطر ضربان نامنظم قلبش که با باتری کار می‌کند دو بار در بخش سی‌سی‌یوی بیمارستان بستری شده روز دوشنبه (16 آذرماه) برای تعویض باتری قلبش جراحی می‌شود.

احمد رضا احمدی دوم آذرماه بدلیل مشکلات قلبی به بیمارستان آتیه منتقل شد و پس از معالجه پزشکان و درمان دارویی، به وضعیت مطلوب دست پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شد و فردا مورد عمل جراحی قلب باز قرار می‌گیرد.

احمدرضا احمدی متولد سال 1319 در کرمان است. او علاوه بر حوزه‌ شعر و داستان بزرگسال، در زمینه‌ ادبیات کودک و نوجوان نیز آثار متعددی منتشر کرده است.

"روزی برای تو خواهم گفت"، "چای در غروب جمعه روی میز سرد می‌شود"، "ساعت 10 صبح بود"، "عزیز من"، "یک منظومه‌ دیریاب در برف و باران یافت شد"، "عاشقی بود که صبحگاه دیر به مسافرخانه آمده بود"، "از نگاه تو زیر آسمان لاجوردی"، "ویرانه‌های دل را به باد می‌سپارم"، "لکه‌ای از عمر بر دیوار بود"، "قافیه در باد گم می‌شود"، "هزار پله به دریا مانده ‌است"، "نثرهای یومیه"، "ما روی زمین هستیم"، "من فقط سفیدی اسب را گریستم"، "وقت خوب مصائب"، "روزنامه‌ شیشه‌ای"، "طرح"، "روی دریا فقط یک قایق کاغذی مانده است"، "دفتر‌های واپسین"، "زنی در کنار ویترین‌ها" و "خواب و خواب و خواب خوابی نیست" از جمله مجموعه‌ها‌ی شعر این شاعرند.