به گزارش هنرآنلاین به نقل از تماشاگران، محمد بحرانی قصد دارد فیلمی با حضور "جناب خان" بسازد. آن‌طور که در برخی از محافل خبری عنوان شده گویا مؤسسه تصویرگسترپاسارگاد هم به عنوان حامی مالی پشت این پروژه خواهد بود.

این اتفاق از چند جهت قابل بررسی است: اول اینکه باید در این زمینه کپی رایت تلویزیون رعایت شود و آیا از آنجایی که این عروسک در برنامه‌ای تلویزیونی مشهور شده، باید با اعطای مجوز و کسب اجازه از سازمان صداوسیما محوریت یک پروژه سینمایی قرار بگیرد؟ از سوی دیگر رامبد جوان به عنوان تهیه‌کننده و مجری آن برنامه هم جزو کسانی است که نظرش در این باره تعیین‌کننده است؟ آن‌طور که شنیده‌ایم در این پروژه سینمایی رامبد جوان حضور ندارد و محمد بحرانی قرار است خودش تولید این فیلم را به سرانجام برساند.

از آنجا که نمی‌توانستیم به خبرهای درگوشی اکتفا کنیم با بحرانی تماس گرفتیم و از صحت و سقم این خبر پرسیدیم که او در پاسخ به "تماشاگران امروز" گفت: "این خبر اصلاً صحت ندارد و اولین‌بار است دارم از شما می‌شنوم. قرارمان اصلاً چنین چیزی نبوده و نیست. فعلاً داریم به سری جدید "خندوانه" فکر می‌کنیم و تمام هم و غم‌مان روی این پروژه است." باید دید که در آینده‌ای نزدیک خبر ساخت این فیلم به حقیقت می‌پیوندد یا با همین قطعیتی که محمد بحرانی اعلام کرد عملی شدن آن فعلاً محال است.

آن‌طور که از حرف‌های بحرانی و خبرهایی که پیش از این درباره سری جدید خندوانه شنیده‌ایم به نظر می‌رسد یک عروسک دیگر به جمع خندوانه‌ای‌ها اضافه می‌شود. موضوعی که البته بحرانی حاضر نشد درباره‌اش اطلاعات دقیقی به ما بدهد، اما به نظر قطعی شده است. تکلیف پخش سری جدید این برنامه هنوز مشخص نشده. گویا دکور جدیدی برای سری تازه آن در نظر گرفته شده و همچنین بخش‌های متنوعی به آن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/