به گزارش هنرآنلاین ، برای نخستین بار، تماشاگری که اولین بلیت نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند» به کارگردانی رضا گوران را خریداری کند، به همراه یکی از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر، زنگ افتتاح این نمایش را به صدا درمی‌آورد. پیش‌فروش نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند» نوشته یون فوسه و به تهیه‌کننده مهرداد بهاءالدینی و محمد قدس، ساعت ۱۲ ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ آذر) آغاز خواهد شد.

همچنین گروه این نمایش، از خریداران بلیت‌های شماره بیست، پنجاه، صد، صد و پنجاه و دویست، در مراسم افتتاحیه به‌عنوان مهمان افتخاری دعوت به عمل می‌آورد تا در کنار اهالی فرهنگ و هنر به تماشای این نمایش بنشینند.

در «شب آوازهایش را می‌خواند» که از ۲۳ آذر هر شب ساعت ۲۰ روی صحنه سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خواهد رفت، باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: آهنگساز: آرش گوران، مشاور طراح صحنه و ناظر اجرا: امیرحسین دوانی، طراح صحنه: رضا گوران، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح گرافیک: آرمان کوچکی، طراح نور: علی صفری، دستیار کارگردان: رها جهانشاهی، منشی صحنه: مونا گلپایگانی، عکاس: مهرداد متجلی، مدیر فرهنگی: مریم نراقی، مشاور رسانه‌ای: عسل عباسیان، تبلیغات و روابط عمومی: علیرضا حسینی و فرید حسینی.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند»، می‌توانند به سایت‌های گیشه‌نت و تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/