به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست مدیر مسئولان چهار نشر نیلوفران، نسل آفتاب، پریماه و واحد با معاون امور فرهنگی دیدار کردند و به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی با اشاره به تداوم این نشست‌ها با حضور اهالی نشر گفت: دیدار با اهالی نشر در کتاب‌فروشی‌ها ادامه پیدا می‌کند. این نشست‌ها صرفاً در کتاب‌فروشی‌های تهران برگزار نمی‌شود و در سفرهای استانی معاون فرهنگی به دیگر استان‌ها نیز شاهد برگزاری این نشست‌های صمیمانه خواهیم بود.

وی افزود: کتاب‌فروشی اساطیر میزبان برگزاری دومین نشست معاون امور فرهنگی با اهالی نشر خواهد بود که در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود.

مشاور فرهنگی معاونت امور فرهنگی درباره چگونگی انتخاب این کتاب‌فروشی‌ها نیز گفت: در مرحله اول چهار کتاب‌فروشی با توجه به قدمت و فعالیت آن‌ها در بخش خصوصی انتخاب شده‌اند و که به‌زودی نام تمامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

امیرزاده همچنین از پاسخ‌گویی مدیران بخش‌های مختلف معاونت امور فرهنگی به ارباب رجوعان بدون وقت قبلی خبر داد و گفت: معاونت امور فرهنگی به‌منظور تسهیل روند پاسخگویی به ارباب رجوعان و حل مشکلات آن‌ها جدول زمانی را برای مراجعه آن‌ها بدون وقت قبلی تنظیم کرده است. این ساعات ملاقات به‌قرار زیر است.

۱- اداره توسعه کتاب و کتاب‌خوانی روزهای سه‌شنبه ساعت ۸ الی ۱۲. ۲- اداره چاپ و نشر روزهای دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱. ۳- اداره کل مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی روزهای دوشنبه ۱۰ تا ۱۲. ۴- دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی روزهای سه‌شنبه ۱۴ تا ۱۶. ۵- موسسه خانه کتاب روزهای دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱. ۶- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی روزهای سه‌شنبه ساعت ۹ تا ۱۱. ۷- بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان روزهای یکشنبه ۱۰ تا ۱۲. ۸- دفتر مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت روزهای سه‌شنبه ۹ تا ۱۱. ۹- هیات انتخاب و خرید کتاب روزهای دوشنبه ۹ تا ۱۰. ۱۰- دفتر مشاور منابع انسانی روزهای دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱. ۱۱- دفتر امور مالی معاونت امور فرهنگی روزهای شنبه ۸ تا ۹.

انتهای پیام/