سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیر عظیمی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر دو پروژه آلبوم از دو خواننده خوب دارم، اولی آلبوم سیامک عباسی بر اساس کتاب "خاطرات متروک" این خواننده است. من برای این آلبوم 50 دقیقه موسیقی ساخته‌ام. ما فقط منتظر صدور مجوز این آلبوم هستیم و یک روز بلافاصله بعد از صدور مجوزش آن را منتشر خواهیم کرد.

این آهنگساز ادامه داد: درباره جزئیات آلبوم بعدی نمی‌توانم صحبتی کنم، چون کاملاً محرمانه است.

عظیمی افزود: نام من هم به اضافه چندین آهنگساز دیگر برای معرفی به شرکت "ناکسوس" معرفی شده است. مشغول ساخت این قطعه برای ارکستر هستم و از آنجایی که دو پروژه آلبوم بیش از حد زمانم را درگیر کرده هنوز به آن فکر نکرده‌ام. ارکستر سمفونیک بر اساس قطعات پیشین من نامم را برگزیده است. از این اتفاق بسیار خوشحالم.

این نوازنده ویولن در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حواشی پیرامون ارکستر سمفونیک تهران اشاره کرد و گفت: من نزدیک به 6- 7 سال نوازنده ارکستر سمفونیک بودم، اما در این مدت ارکستر دچار حواشی زیادی شده که به نظرم بی‌معناست.

وی همچنین در پایان درباره خوانندگی اشاره کرد و گفت: من همیشه در نقش آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده ویلن خواهم بود و هیچ‌وقت به فکر خواننده شدن نخواهم افتاد.

انتهای پیام/