به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه "ایده" از برگزاری ورک‌شاپ "ایده تا اجرا" در حوزه هنرهای مفهومی خبر داد. این ورک‌شاپ شامل دو دوره آموزشی در حوزه هنرهای مفهومی با تدریس اشاء صدر اشکوری دکترای تئاتر، سینما و رسانه از دانشگاه هنر و فلسفه چاوز و دانشگاه هنر وین و رامین اعتمادی هنرمند فعال و بین‌المللی در عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای جدید است.

اشاء صدر در کارگاه "خود، ویدئو آرت و فستیوال‌ها" با تشریح موضوعاتی چون بانک عاطفی و کاربرد آن در خلق آثار هنری و همچنین آشنایی با ساختار ویدئو آرت، به خوانش چند اثر از هنرمندان ویدئو آرت و آشنایی با نحوه جستجو برای یافتن فستیوال‌های بین‌المللی هنری می‌پردازد.

رامین اعتمادی نیز در کارگاه "ایده و سیستم‌های فرآیند" با مرور و خوانش آثار هنرمندان برجسته در حوزه هنر مفهومی به ارائه یک متدولوژی برای انتخاب ایده شخصی مناسب و چگونگی آماده‌سازی آن برای پروسه اجرا، خواهد پرداخت.

نشست آغازین ورک‌شاپ "ایده تا اجرا" به‌صورت رایگان و با حضور جمعی از فعالان هنری، ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز جمعه ۲۲ آبان در مدرسه "ایده" واقع در خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای تمامی هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های مختلف هنری آزاد است.

انتهای پیام/