به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و پیمان شریعتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی روز یکشنبه ۱۷ آبان ماه با حضور در خانه نمایش اداره تئاتر از نمایش ایستاده در موقعیت به کارگردانی وحید نفر دید کردند. مهدی شفیعی بعد از تماشای نمایش با حضور در پشت صحنه از بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش تقدیر کرد.

شفیعی در حاشیه این نمایش گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ی بسیار غنی در کشور ما به‌حساب می‌آید. رویدادها و اتفاقاتی ازاین‌دست در هر کشوری که رخ دهد، منبع عظیم و بسیار غنی برای تولید آثار هنری است. در کشور ما نیز هنر نمایش و تئاتر به بهترین نحو بهره‌ی خود را از این اتفاق مقدس برده است.

وی نمایش "ایستاده در موقعیت" را نمایشی قابل‌توجه در این حوزه دانسته و ادامه داد: این نمایش دریک فضای صمیمی و گرم و دلنشین توانسته بود موقعیتی بسیار زیبا را در جریان دفاع مقدس و جنگ به معرض دید تماشاگران بگذارد.

کارگردان نمایش" ایستاده در موقعیت" در پایان کار ضمن تقدیر از مدیر کل هنرهای نمایشی نمایش خود را به پدر بزرگوار یکی از بازیگران این نمایش که در جریان دفاع مقدس به مقام عالی شهادت نائل آمده، تقدیم کرد.

نمایش ایستاده در موقعیت به کارگردانی وحید نفر در ساعت ۱۸.۳۰ خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه است.

انتهای پیام/