سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین : "رسانه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی شبکه‌ای" عنوان اولین نشست تخصصی‌ دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در سومین روز نمایشگاه است.

این نشست تخصصی از ساعت ١٦ تا ١٧:٣٠ با حضور مجید رضائیان مدرس روزنامه‌‌نگاری، حمید ضیائی‌پرور، پژوهشگر رسانه و احسان پوری معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برپا می‌شود.

"رسانه‌ها و انتخابات" عنوان نشست دیگری است که این دفتر با حضور هادی خانیکی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه‌ مردم سالاری و محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه‌ ابتکار از ساعت ١٨ تا ١٩:٣٠ دوشنبه ١٨ آبان در سالن شماره ١ محل نشست‌های جنبی نمایشگاه واقع در طبقه فوقانی مصلی برگزار می‌کند.

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها همچنین با دو کارگاه "تکنیک‌های صفحه‌آرایی در مطبوعات" توسط محمود مختاریان از ساعت ١٠ صبح و «گرافیک اطلاع‌رسان ٢ (اینتر اکتیو)» توسط مریم سلیمی از ساعت ١٤ در سالن شماره ١ محل نشست های جنبی در طبقه فوقانی مصلی میزبان مخاطبان خواهد بود.

همچنین این دفتر با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، کارگاه‌ آموزشی "جستجو، چگونه بیابیم، چگونه یافته شویم" را در بخش استارت آپ‌های رسانه‌ای از ساعت ١٨ تا ١٩:٣٠ در تالار گفت‌وگو شماره ١ واقع در سالن اصلی شبستان برگزار می‌کند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار "نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه" از تاریخ ١٦ تا ٢٢ آبان ماه ٩٤ با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلی بزرگ تهران دایر است.

انتهای پیام/