به گزارش هنرآنلاین: به نقل از موسیقی ما، در حالی که حدود 5 روز به سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی زمان باقی مانده، شرکت‌ها و صاحبان امتیاز آثار قبلی مرتضی پاشایی بار دیگر آلبوم‌های قبلی این خواننده را در بسته بندی جدید از صبح امروز روانه بازار کردند.

آلبوم "یکی هست" و "اسمش عشقه"، دو آلبوم رسمی و مجوزدار این خواننده از صبح امروز با طراحی و بسته بندی جدید روانه بازار موسیقی کشور شده است تا در آستانه سالگرد درگذشت این خواننده بار دیگر صحبت‌ها و حرف و حدیث های فراوانی درباره انتشار این آثار در فضای مجازی شکل بگیرد.

این دو آلبوم با بسته بندی جدید و به گفته مسئولین "پخش دنیای هنر" با 50 درصد تخفیف از امروز در بازار توزیع شده است.

کانال تلگرام "پخش دنیای هنر" با بیان این موضوع دقایقی پیش نوشت: آلبوم اسمش عشقه + آلبوم یکی هست دو آلبوم در یک بسته بندی شکیل و زیبا ، همزمان با سالگرد این هنرمند فقید مجدداً عرضه گردید. دقت نمایید که این اثر ، آلبوم جدید نبوده و تنها با بسته بندی جدید و ٥٠ ٪‏ تخفیف به صورت پک تمامی آثار مرتضی پاشایی بازنشر گردیده.

این در حالی بود که مرتضی معماری (مدیر پخش شرکت پخش دنیای هنر) عصر دیروز در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت خبر بازنشر آثار قبلی این خواننده گفته بود: تا این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده است و در حال رایزنی با مسئولین هستیم.

ناصر پاشایی در این باره و بازنشر دو آلبوم قبلی پسرش توضیح داد: خانواده پاشایی هیچگونه مجوزی برای این کار نداده است و متاسفانه در آستانه سالگرد درگذشت پسرم، دوباره در حق او جفا کردند. این دوستان در فضای مجازی در حال فرافکنی هستند ولی صبح امروز دیدیم که در پی سوء استفاده مالی و آبروریزی هستند. یک نفر جلوی این سوء استفاده مالی و آبروریزی‌ها را بگیرید. هیچ هماهنگی ای با خانواده پاشایی درباره انتشار بازنشر این آلبوم ها نشده و من واقعا تاسف می خورم که در آستانه سالگرد فوت مرتضی برخی از افراد به ظاهر دوست قدیمی مرتضی، تنها به فکر جیب شان هستند و در فضای مجازی خانواده مرتضی را به مال پرستی متهم می کنند.

پدر مرتضی پاشایی دیروز نیز در واکنش به خبر انتشار آلبوم "گل بیتا" واکنش نشان داده بود و از دفتر موسیقی وزارت ارشاد خواسته بود در این باره تصمیم بگیرد.

صبح امروز روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در جوابیه که خبرگزاری مهر منتشرکرده، درباره آلبوم "گل بیتا" اعلام موضع کرد و نوشت: طبق پیگیری های به عمل آمده مرحوم مرتضی پاشایی حدود ۱۰ سال گذشته از طریق موسسه ترانه سمان آلبومی را تولید کرده که تمامی مجوز آن از سوی مدیریت وقت دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شده و این هنرمند نیز در جریان کامل این آلبوم قرار گرفته و اجازه انتشار آن را نیز داده است. البته ذکر این نکته ضروری است که مجوز صادر شده برای محتوای آلبوم ۱۰ سال پیش بوده که اگر بنا به انتشار آن باشد باید عینا بر اساس محتوای آلبومی باشد که ۱۰ سال گذشته با اجازه خواننده و مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد اجازه انتشار یافته است. این در حالی است که هر گونه دخل و تصرف دیگر در آلبوم یاد شده برای انتشار که در زمان صدور مجوز با عنوان گل بیتا مجوز دریافت کرده باید با نظارت و اجازه دفتر موسیقی وزارت ارشاد انجام گرفته باشد.

انتهای پیام/