سرویس سینمایی هنرآنلاین: "هشت نفرت‌انگیز" (The Hateful Eight) از 25 دسامبر (4 دی) در قالب 70 میلی‌متری به‌طور محدود اکران می‌شود و از هشت ژانویه (18 دی) در سطح گسترده به نمایش درمی‌آید.

داستان در چشم‌انداز برفی وایومینگ و چند سال پس از پایان جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد. کرت راسل نقش اصلی "هشت نفرت‌انگیز" را بازی می‌کند. او در نقش جان روث معروف به مامور اعدام که یک جایزه‌بگیر است، ظاهر شده است.

جنیفر جیسن لی در اولین همکاری خود با تارانتینو نقش زنی فراری به نام دیزی دامرگو (لی) را ایفاء می‌کند که  جان روث او را برای اجرای عدالت به شهر رد راک می‌برد. ساموئل ال جکسن که در چند فیلم با تارانتینو همکاری کرده است، در فیلم جدید او به نقش سرگرد مارکوئیس وارن عضو سابق اتحادیه که اکنون یک جایزه‌بگیر بدنام است، بازی کرده است.

در همان حال که جلاد، زندانی را برای اجرای عدالت به شهر رد راک می‌برد، بوران دلیجان را از مسیر منحرف می‌کند و آن‌ها وسط ناکجاآباد سر درمی‌آورند. این دو در کلبه‌ای کوچک با شش نفر دیگر شامل سرگرد مارکوئیس وارن (شکارچی مجرم)، کریس منیکس (کلانتر)، باب (مکزیکی)، اوسوالدو موبری (مرد کوچک)، جو گیج (گاوچران) و ژنرال سندی اسمیترز (افسر ائتلاف ایالات جنوبی)، روبرو می‌شوند. وقتی توفان دامنه کوه را فرا می‌گیرد، این هشت نفر متوجه می‌شوند که شاید اصلا نتوانند به رد راک برسند. والتن گاگینز، تیم راث، مایکل مدسن، بروس درن، چانینگ تیتم و دامین بیشیر دیگر بازیگران "هشت نفرت‌انگیز" هستند.

آنونس فیلم را اینجا ببینید.