سرویس هنرهاى تجسمى : هفت نگاه با مشارکت گالرى هاى آریا، الهه، گلستان، والى، هفت ثمر و ماه مهر با هدف رونق افزایى به اقتصاد هنر، ارائه آثار هنرى اصیل و عرضه آثار هنرى با قیمت هاى مناسب، چونان ٩ سال گذشته، این نمایشگاه تجسمى را با محوریت فروش برگزار مى کند.

لیلى گلستان، سخنگوى هفت نگاه در خبر اولیه این رویداد اعلام کرد:" در هشتمین هفت نگاه از میان انبوه آثار هنرى متقاضى، ٢٩٠ هنرمند منتخب شده اند که با نمایش بیش از ٣٨٠ نقاشی،نقاشى خط، طراحى، چاپ دستى که در میان آنها ٤٠ مجسمه هم حضورى پررنگ دارند مردم را به خرید اثر هنرى دعوت مى کند."

بنا به گفته او گروه هفت نگاه مانند هر سال کوشیده است ضمن ارائه آثارى با کیفیت خوب، قیمت هایى فوق العاده مناسب را پیشنهاد کند تا اقشار مختلف مردم به خرید آثار هنرى ترغیب شوند.

حضور سه نسل هنرمندان شاخص ایران در یکصد سال اخیر، عرضه آثارى با رویکردهاى بسیار متنوع زیباشناختى و موضوعى و صد البته معرفى استعدادهاى تازه نقاشى و مجسمه سازى از دیگر خصوصیات هفت نگاه هشتم است که سخنگوى این گروه بدان ها تاکید دارد.

هفت نگاه تازه به لطف حمایت هاى موسسه رهنما ، کانون انفورماتیک و چارسو حائز کاتالوگ نفیسى هم خواهد بود که در روز افتتاحیه انتشار خواهد یافت.

گفتنى ست اولین هفت نگاه، اسفند ١٣٨٥ با حضور ١٤٠ هنرمند در فرهنگسراى نیاوران برپا شده بود و اینک به عنوان نمادى از همگرایى گالرى هاى تهران، تاثیرى به سزایى در تشویق اقشار مختلف مردم به خرید آثار هنرى داشته و مجموعه دارانى جوان را به جامعه تجسمى علاوه کرده است.

هشتمین هفت نگاه از بیست و دوم ابان ماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار مى کند و تا ششم اذر ماه دایر خواهد بود.