به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور از یکشنبه ١٧ آبان تا ۱۷ آذر ماه در تالار ارغنون به روی صحنه می‌رود. در آیین گشایش این نمایش شماری از دست اندرکاران تئاتر، سینما و تلویزیون از جمله اکبر زنجانپور، محمود فلاح، بهرام شاه محمدلو، بهروز خوش رزم، مسعود فروتن، علی آزادان، ارسطو خوش رزم، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح و مهران رسام به عنوان میهمان ویژه حضور خواهند داشت. این اثر به تهیه کنندگی صدیقه سادات موسوی زاده، که پیش از این سریال‌هایی چون "آرایشگاه زیبا" و "خانه مادربزرگه" را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، به روی صحنه می‌رود.

این نمایش در سال ٢٠١٥ در مرکز تئاتر دونزدورف اشتوتگارت آلمان اجرا شده و برای اجرا در تایم اسکوار آرت سنتر نیویورک در سال ٢٠١٦ نیز از آن دعوت به عمل آمده است.

حدیث میر امینی، شیوا ابراهیمی و (با صدای) فرهاد آییش در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال یا رزرو تلفنی بلیت مورد نظر خود را تهیه نمایند.تماشاخانه ارغنون در خیابان نوفل لوشاتو، بعد از خیابان رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱ واقع شده است.

انتهای پیام/