سرویس مد و لباس هنرآنلاین : شرکت اتریشی سازنده کریستال‌های لوکس، "اسواروسکی" به تازگی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خود را در دوبی برگزار کرده است و در جریان این نمایشگاه بخشی با عنوان " تلالو طراحی لباس" را به معرفی طراحان لباس اختصاص داد. در این رویداد آثار دو طراح لباس ایرانی هم شرکت داشت، کارهایی که از میان تعداد زیادی متقاضی برای حضور در نمایشگاه پذیرفته شد. امیرحسین مهدی‌زاده با یک لباس عروس و زهره نجاری با یک لباس عصر، آثار خود را در نمایشگاه اسواروسکی ارائه دادند.

به گزارش سایت اسواروسکی؛ در این نمایشگاه لباس یک روزه که در تاریخ 4 نوامبر (13 آبان) برگزار شد آثار 40 طراح و برند از کشورهای مختلف به نمایش درآمد. هر شرکت کننده یک قطعه از آثار خود را که با استفاده از کریستال‌های اسواروسکی و به طور خاص برای شرکت در این رویداد طراحی شده بود، به نمایش درآورد.

این قطعات منحصر به فرد و خلاقانه که با استفاده از سنگ‌های تزیینی به وجود آمده‌اند در بخش‌های مختلف از لباس عروس گرفته تا لباس شب، لباس عصر و لباس محلی، شگفتی‌های استفاده از کریستال در صنعت مد را به نمایش گذاشتند.

اسواروسکی در سالگرد 120 امین سال فعالیت خود ضمن ارائه محصولات جدید، ارتباط پایدار خود با طراحان مد سراسر دنیا را جشن گرفت و در نمایشگاهی که اولین نمونه در تاریخ است، آثار بیش از 36 طراح و 6 برند جواهرات و لوازم جانبی را از کشورهایی مانند لبنان، ایران، پاکستان، هند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور و استرالیا به نمایش گذاشت.

اسواروسکی از دهه 1970 در خاورمیانه حضور دارد و با بسیاری از طراحان این منطقه همکاری کرده است تا آنها بتوانند لباس‌های عروس و شب را با درخششی بی‌نظیر ارائه کنند. سواروسکی این گروه از طراحان را برای اولین بار گردهم آورد تا یک زمینه واحد برای استعدادهای تنها و جدا از هم به وجود آورد.

اندرو موجیکا، مدیر اسواروسکی در خاورمیانه گفت: " امروز جشنی برای بزرگداشت طراحان باورنکردنی خاورمیانه و آسیای جنوبی برگزار شده است و نشان دهنده همکاری خلاقانه‌ای است که با یکدیگر داشتیم. ما سال‌های طولانی بخشی از کار این طراحان بودیم و از این حضور لذت بردیم. این منطقه به دلیل علاقه به کارهای سفارشی، تزئینات و البته طراحی لباس قرار دادی و خاص مشهور است و حالا اولین رویداد گردهم آیی طراحان باعث می‌شود برداشت‌های نوآورانه و معاصر در طراحی لباس از برخی از بهترین استعدادهای منطقه را ببینید."

انتهای پیام/