به گزارش هنرآنلاین به نقل از نساجی امروز، اولین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن پوشاک ایران سه شنبه 12 آبان ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این مجمع که با حضور تعداد قابل‌توجهی از تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان صنعت پوشاک تحت نظارت نماینده وزارت کار در هتل اسپیناس تهران همراه بود، سومبات هاکوپیان،رئیس هیئت موسس انجمن، عنوان داشت: صنعت پوشاک همیشه در حاشیه قرار داشته اما امروز، روزی است که اعلام استقلال می‌کنیم، پای این استقلال می‌ایستیم و در این راه اگر وقفه‌ای ایجاد شود جایز نیست زیرا از نظر منطقه‌ای و جهانی و هم‌چنین با توجه به رشد فزاینده مصرف پوشاک، فرصت طلایی خوبی برایمان به‌وجود آمده است.

وی ضمن اعلام این مطلب که به‌دلیل نداشتن حامی، بازارهای داخلی و خارجی را از دست دادیم در حالی که به‌هیچ‌عنوان مستحق چنین امری نیستیم، اذعان داشت: باید در آینده محق بودن صنعت پوشاک را نشان دهیم، از حاشیه وارد بطن شویم و در سیاست‌گذاری کشور نقش مهمی ایفا کنیم.

پس از تشکیل هیئت رئیسه‌ای با حضور آقایان رضاییان(به‌عنوان ریاست هیئت رئیسه)، اعتماد( (به‌عنوان نایب رئیس)، بصیری ، اتابکی و فِیلی، بندهایی از اساسنامه انجمن قرائت شد که پس از بحث و تبادل نظر با حضار مورد تصویب قرار گرفت. سپس از نامزدهای عضویت در هیئت مدیره و بازرسی انجمن درخواست شد تا برای چند دقیقه به معرفی خود و سوابق شغلی خود بپردازند.

ادامه مجمع با برگزاری اولین انتخابات انجمن صنعت پوشاک ایران همراه بود و پس از شمارش آرا از میان 18 نامزد، (به ترتیب کسب آرا) آقایان سومبات هاکوپیان، محسن اصفهانیان، ماندانا محمدی‌فر، مجید فخار، شهرام صالحی نوع‌پرور به‌عنوان اعضای اصلی، آقایان ایرج طائفی و حامد فرداسماعیل‌پور به‌عنوان اعضای علی‌البدل و آقایان مسعود نیک‌پور به‌عنوان بازرس اصلی و مرتضی تهرانی کیان به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن انتخاب شدند.

انتهای پیام/