به گزارش هنرآنلاین ، این نمایشنامه درسال ۱۳۸۲ در کافه‌تریای مجموعه تئاتر شهر نمایشنامه‌خوانی شد و در سال ۱۳۸۵ برگزیده نمایشنامه‌نویسی دانشکده هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا بود.

"پروانه‌ها در تاریکی می‌میرند" اثری است اجتماعی که در پی روش‌های جدید ارتباطی و گسترش ارتباطات مجازی از جمله برنامه‌های تانگو، وایبر و.... به آسیب‌شناسی معضلات خانواده‌ای سنتی در تناقض با مدرنیسم می‌پردازد. نویسنده با بازنگری در داستان، اکنون این اثر را منتشر کرده است.

در "پروانه‌ها درتاریکی می‌میرند"، آقای باستانی-پدر- در پی ورشکستگی در بازار آهن، دو دخترش زینب و زهرا (افسانه) را به خانه اجدادی‌اش در رشت می‌برد و خود با دختر قوزی یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های بازار آهن به‌طور موقت ازدواج می‌کند. حجت به بهانه‌های مختلف با پدر ارتباط می‌گیرد تا او را برای واردکردن محموله آرایشی و قرص‌های چاقی و لاغری یاری کند و سرآخر متوسل به خواستگاری زینب می‌شود که این حیله مؤثر واقع می‌شود و پدر راضی می‌شود. از سوی دیگر افسانه از سر حسادت نسبت به خواهرش با حجت مخفیانه رابطه برقرار می‌کند.

ازآنجا که نویسنده، ناشر اثر نیز هست، علاقه‌مندان جهت تهیه این نمایشنامه می‌توانند باشماره تلفن ۰۹۱۲۴۱۲۶۹۷۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/