به گزارش هنرآنلاین ، در این متن آمده: به نظر من این برای نخستین بار است که به همت بخش خصوصی در موزه‌ای آن هم در شهرستان رنگ آبی ایرانی چهار نسل از هنرمندان ایران را گرد هم می‌آورد. آبی ایرانی در کشوری که من سال‌هاست در آن زندگی می‌کنم یعنی فرانسه بدیهی‌ترین رنگی است که انتظار می‌رود در آثار یک هنرمند ایرانی باشد.

زنده‌رودی در ادامه این یادداشت نوشته است: انتخاب این تم برای نمایشگاهی در این سطح نشان‌دهنده آگاهی، شناخت و تسلط برگزارکنندگان موزه هنرهای معاصر اهواز به هنر و هنرمندان ایرانی است. خوشحالم که هم‌وطنانم خواهند توانست مجموعه‌ای از آثار هنرمندان را نظاره‌گر باشند و امیدوارم در نمایشگاه آبی ایرانی شاهد دست آورد هنرمندان خوب اهوازی هم باشیم.

نمایشـــگاه آبی ایرانی (Persian blue Exhibition) مروری خواهد داشت بر آثار چهار نســل هنرمندان ایـــرانی به دبیری محمد حمزه‌ای دی ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر اهواز به مدیریت محمد منوچهری برگزار خواهد شد.

هنرمندان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه می‌توانند به سایت موزه هنرهای معاصر اهواز به نشانی www.mcaa.ir و یا تلگرام نمایشگاهhttps://telegram.me/PBlueEXHIBITION مراجعه کنند.

انتهای پیام/