به گزارش هنرآنلاین ، پنجمین نمایشگاه انفرادی رضا میلانى با عنوان " پنجمین داستان " پنج‌شنبه ٧ آبان در گالرى سیحون افتتاح می‌شود، این نمایشگاه شامل ٩ عکس است که با ابعاد ١٠٠ در ١٥٠ سانتیمتر ارائه شده‌اند.

رضا میلانى در مقدمه‌ای براى نمایشگاه خود آورده است: "از نگاه من عکس خود رسانه‌ای کامل است که به‌تنهایی بازگوکننده قصه و داستانى منحصربه‌فرد است، اما کلمات هم می‌توانند خود خالق تصویر و عکس باشند، این مجموعه خاطرات درختی را بازگو می‌کند که در اطراف یک روستا و بین چند زمین کشاورزی زندگى می‌کند. درختی که محصولش تنها سایه است برای رهگذرانى که از آفتاب سوزان و گرما دقایقی را با او می‌گذرانند. این مجموعه عکس روایتى است از خواب و رویای آن درخت."

همزمان با این نمایشگاه از نسخه الکترونیک کتاب "پنجمین داستان " که شامل منتخبی از ده سال تلاش این هنرمند در زمینه‌ی عکاسی و داستان‌نویسی است رونمایی می‌شود. این کتاب که شامل ٨ مجموعه عکس و یک مجموعه داستان کوتاه است، به زبان انگلیسی و توسط آزاده فریدون‌پور ترجمه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیک این کتاب را از لینک https://itun.es/us/ZkvN-.n دریافت کنند.

رضا میلانى تاکنون پنج نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در سال ٢٠١١ از طرف سازمان جهانى عکاسی در میان ده عکاس برتر عکاسی سفر انتخاب شده است. او که در سال ٢٠٠٩ جایزه خلاقیت هنرى را از جشنواره ابداع هنرى امارات کسب کرده، خالق شبکه اجتماعی نریتور " Narrator" است که مبتنى بر صداست و عملکردى متفاوت در زمینه شبکه‌های اجتماعی دارد. این شبکه اجتماعی براى تبلت، موبایل و ساعت‌های هوشمند طراحی شده است و بعد از مدتی کوتاه توانسته از بیش از ٤٠ کشور جهان کاربرانى را جذب کند. این نمایشگاه تا بیست آبان ماه در گالری سیحون ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/