سرویس موسیقی هنرآنلاین: رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: گروه "آراز" بعد از ماه صفر در تهران به صحنه می‌رود. این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های "یاواش یری"، "کیم بیلیر" و... برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات فولکلور و مقامی آذری اختصاص دارد.

سرپرست گروه آراز افزود: در این کنسرت قطعات پیاله، سنه گوره، دالغالار، سن سن، یاخ، شیرین سن و.... توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

شهریاری درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی، حمزه شهریاری (کلارینت)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

این خواننده در پایان گفت: به احتمال زیاد این کنسرت در شهرهای دیگر برگزار می‌شود که هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

رحیم شهریاری در سال 1349 در تبریز به دنیا آمد. از سال 1368 با ارکسترهای مختلف همچون سهند، هلال احمر تبریز و... همکاری داشته است. او سال 1375 گروه "آراز" را تشکیل داد و در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه پرداخته است.

انتهای پیام/