سرویس تئاتر هنرآنلاین: میلاد نیک‌آبادی با بیان این مطلب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این نمایش نوشته مهدی شفیعی زرگر، کاری از گروه تئاتر "شایا" ،به تهیه کنندگی کمپانی تئاتر باران است.

او با بیان اینکه این اثر بر اساس کاری کارگاهی شکل گرفته است ادامه داد: این نمایش، در قالب کارگاهی تولید شده است. افراد حاضر در این کارگاه، قبلا آموزش‌های لازم را دیده و از آمادگی لازم برخوردار بودند. از میان افراد داوطلب، بیست نفر برگزیده شدند و با حضور آنها تمرینات چند ماهه‌ای برای آماده‌سازی و کار روی متن آغاز شد.

میلاد نیک‌آبادی عنوان کرد: متن پنج اپیزود، از پنج موقعیت زندگی زن و شوهری است که نویسنده همزمان با تمرینات متن آن را نوشت.

او افزود: کار بر مبنای استفاده از توان بازیگران است. این بازیگران با وجود آنکه تجربه اجرایی چندانی ندارند، اما بسیار توانمند هستند. آنها با انگیزه بالا، تمرینات روزانه هشت ساله را پشت‌سر گذاشته‌اند و مطمئنا تماشاگران‌شان را شگفت‌زده می‌کنند.

کارگردان نمایش "رابینسون کروزوئه" با تاکید بر بهره‌گیری از نسل جدید هنرمندان بیان کرد: تئاتر ما نیازمند بازیگران جوان است. وظیفه داریم به انرژی و توان‌شان اعتماد کنیم تا نسل جدید معرفی شوند. آغاز مسیر بازیگری برای هر کسی مهم و تاثیرگذار است. نسل جدید، افراد توانایی‌اند. من در این کار شاهد تلاش بی‌وقفه آنها بودم، اتفاقی که کمتر می‌توان در فضای حرفه‌ای شاهد آن بود. شاید این افراد تجربه‌ای نداشته باشند، اما مصمم و پرتلاش‌اند.

نمایش "اطراق در خواب قیلوله" نوشته مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی میلاد نیک‌آبادی از پنجم آبان ماه ساعت 20:30 در تماشاخانه باران به صحنه می رود. الهه اذکاری، میلاد اسکندری، امین امینی، پارسا بهشتی، امیر کرمی، مریم گرجی، علی گیل‌وری، مریم نقیب، صادق وفایی و پریسا هاشم پور بازیگران این نمایش‌ هستند.

انتهای پیام/