سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی عطشانی کارگردان سینما درباره وضعیت فیلم تازه خود به هنرآنلاین گفت: فیلمبرداری فیلم "مغز نارنجی" به کارگردانی مهدی خسروی از فردا یکشنبه در تهران آغاز می‌شود. این بار تهیه‌کنندگی این فیلم را تجربه خواهم کرد. البته پیش‌ از این هم در فیلمنامه به‌ عنوان مشاور حضور داشتم.

او درباره انتخاب بازیگران این فیلم بیان کرد: در این فیلم جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، کامران تفتی، مهران رجبی و حسام نواب‌صفوی حضور دارند که انتخاب بازیگران هم با مشارکت بنده و کارگردان صورت گرفت.

کارگردان فیلم "آقای الف" درباره اینکه آیا تهیه‌کنندگی باعث می‌شود از عرصه کارگردانی در سینما دور بماند، گفت: تنها در این فیلم تهیه‌کنندگی را تجربه می‌کنم و اگر موقعیتی فراهم شود، قطعاً فیلم می‌سازم، اما تا زمانی که تکلیف اکران فیلم "نقش نگار" مشخص نشود، نمی‌توانم کارگردانی فیلمی را بر عهده بگیرم.

عطشانی درباره اکران فیلم "نقش نگار" بیان کرد: درباره اکران فیلم‌ها بیش از هر چیز باید شورای صنفی نمایش پاسخگو باشد، اما آنچه تاکنون شنیده‌ام این بوده که فیلم "نقش نگار" برای نمایش بعد از ایام عاشورا و تاسوعا حسینی اکران عمومی می‌شود.

این کارگردان سینما در پایان به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: اگر فیلمبرداری فیلم "مغز نارنجی" به موقع پایان برسد و مراحل فنی فیلم انجام شود، فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد.