سرویس سینمایی هنرآنلاین: این فیلم به کارگردانی مجید مجیدی در ۴۰ سینما در تهران و ۸۸ سینما در شهرستان‌ها روی پرده است. محمدرضا صابری مدیرعامل موسسه سینمایی "نور تابان" پیش از این هم گفته بود این موسسه در تلاش است علاوه بر مدارس، فیلم "محمد رسول‌ الله (ص)" در سئانس‌های نیمه‌شب هم به صورت فوق‌العاده به نمایش درآید. در همین حال، "360 درجه" به کارگردانی سام قریبیان تاکنون نزدیک به 100 میلیون تومان فروخته است. این فیلم از هشتم مهرماه در 23 سالن سینما روی پرده است. فرامرز قریبیان تهیه‌کننده "360 درجه" است. میلاد کی‌مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، بهاره رهنما، سام قریبیان و... در این فیلم بازی می‌کنند. "مزارشریف" به کارگردانی عبدالحسن برزیده هم نزدیک به 277 میلیون تومان فروش داشته است.

تهیه‌کنندگی این فیلم را منوچهر شاهسواری بر عهده دارد و حسین یاری، مهتاب کرامتی، عمار تفتی، ابراهیم بیارزیده، مسعود رایگان، محمد آقا محمدی، حسین باشه آهنگر، عمار تفتی، عباس حبیبی، مسعود سخایی، رضا عزیزی، امیرحسین فتحی و... در فیلم بازی می‌کنند. "مزارشریف" ماجرای حمله طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف و شهادت دیپلمات‌های ایرانی را روایت می‌کند. "قندون جهیزیه" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور پس از هشت هفته اکران در 15 سالن در تهران ، یک میلیارد و 188 میلیون تومان فروخته است. این فیلم کمدی با بازی صابر ابر، نگار جواهریان، اکبر عبدی و افسانه چهره‌آزاد، قصه‌ زوج جوانی را روایت می‌کند که قرارداد اجاره‌ خانه‌ی آن‌ها پایان یافته است، اما پول کافی برای تغییر مکان ندارند. در نتیجه برای ماندن در آن خانه دست به کارهایی می‌زنند که ماجراهایی را رقم می‌زند. "دلتنگی‌های عاشقانه" ساخته‌ رضا اعظمیان هم که از 24 شهریورماه نمایشش در تهران آغاز شده، پس از 22 روز از زمان اکران نزدیک به 122 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم داستان زندگی فرشته و منوچهر است که به هنگام بازگشت از ماه‌عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه آن‌ها دستخوش تغییرات می‌شود. محمدرضا فروتن، میترا حجار، رؤیا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی و شیوا خنیاگر در "دلتنگی‌های عاشقانه" به ایفای نقش پرداخته‌اند. "دوران عاشقی" به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از 10 هفته نمایش در مجموع تهران و شهرستان‌ها دو میلیارد و 152 میلیون تومان، فروخته است. تازه‌ترین ساخته رئیسیان که روایتگر داستانی عاشقانه در بستر مسائل اجتماعی است با در اختیار داشتن 10 سالن نمایش در تهران و 7 سالن در سایر شهرها همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد. در این فیلم، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی و... به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم "مردن به وقت شهریور" که از هفتم مردادماه اکران شده است در تهران با 6 سالن، یک میلیارد و 256 میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم که دومین ساخته‌ سینمایی علیمردانی بعد از "به خاطر پونه" است، هانیه توسلی و حمید فرخ‌نژاد در کنار نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم و صبا گرگین‌پور به ایفای نقش می‌پردازند. انتهای پیام/