سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهنام صفوی بعد از گذراندن یک دوره سخت بیماری بالاخره با اجازه از پزشکان معالجش شب گذشته جمعه 17 مهرماه کنسرت خود را در برج میلاد به تهیه‌کنندگی شرکت "اکسیر نوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار کرد. وقتی میکروفن یاری نمی‌کند بعد از 45 دقیقه تأخیر بالاخره نوازنده‌ها به روی سن آمدند. سازبندی‌ها طوری طراحی شده بود که سازهای کوبه‌ای و ضربی در آن نقش نداشته و بیشتر محوریت روی ساز گیتار باشد. صفوی کنسرت را با قطعه اسلو "آرامش" آغاز کرد و در تمام اجرا روی یک صندلی روی سن نشسته بود. از همان ابتدای کار وقتی صفوی در تلاش بود اولین قطعه را روی زبان بیاورد، میکروفون با او یاری نکرد و به مدت چند ثانیه صدای بوق میکروفن در سالن جایگزین صدای خواننده شد. آنپلاگدهای چندثانیه‌ای قطعات "ای جان"، "بی تو" و چند قطعه دیگر به صورت آنپلاگد و کوتاه اجرا شدند. صفوی بعد از تمام این قطعات گفت: از رسم معمول احوالپرسی که به نظرم کلیشه‌ای است می‌گذرم و ترجیح می‌دهم برای شما بیشتر بخوانم. خوشحالم که امروز اینجا با شما هستم.

 

قصد ناراحت کردن شما را ندارم بعد از اجرای قطعه "حیف" صفوی رو به حضار گفت: همه شما از بیماری من خبر دارید، قصد ناراحت کردن شما را ندارم، اما در این مدت پزشکان حاذقی از من مراقبت کردند و اگر اجازه آن‌ها نبود من امروز کنار ما نبودم. سپس صفوی از سه دکتر معالج خود که در کنسرت حاضر بودند تشکر کرد. پخش تصاویر بیمارستان در اواسط این کنسرت تصاویر بیمارستان این خواننده و سلفی‌هایش با ملاقات‌کنندگان از نمایشگرهای داخل سالن منتشر شد و همزمان با پخش این تصاویر قطعه "خدا" هم توسط صفوی اجرا شد. مهمانان ویژه این کنسرت میزبان جمع کثیری از چهره‌های عرصه‌های مختلف اعم از احسان علیخانی، بابک جهانبخش، سیروان و زانیار خسروی، علیرضا نیکبخت واحدی، افشین یداللهی، محمدرضا احمدی، معین راهبر، کوشان حداد، حامد برادران، کمال میرهاشم‌زاده و.. بود.

 

قطعات اجرایی ای جان، تمنا، بی‌قرارم، حیف، خدا، آرامش، فوق‌العاده‌ای، عشق من باش، چقد خوبه، بی تو، تو که باشی، چند بار عاشق شدی، تو نزدیکی و.. از قطعات اجرایی در این یک شب برنامه بودند. اعضای ارکستر مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو)، نریمان معصوم‌آبادی (گیتار الکتریک)، دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، مجید رضاپور (درامز)، امیرعلی‌ ماسوریان (گیتار بیس)، رضا آذرنجات (ترومپت)، حسین شریفی (ترمبون) و انوشیروان بهرامی (ساکسیفون)، اعضای گروه بهنام صفوی در این کنسرت بودند. در اواخر کنسرت بهنام صفوی از مسئولین وزارت ارشاد و برج میلاد به خاطر همکاری برای برگزاری این کنسرت تشکر ویژه کرد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/