سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری Watercolor Gallery A ) A) شهر بلگراد با 19 سال سابقه فعالیت هنری با گرد هم آوردن هنرمندان سرشناس در زمینه نقاشی آبرنگ فضایی برای تبادل تجارب و به تصویر کشیدن این هنر زیبا فراهم می‌سازد، این گالری برای اولین بار در سال 2010 اقدام به برگزاری اولین دوره دوسالانه آبرنگ بلگراد نمود. در این دوره نیز با هدف ارتقاء هنر نقاشی آبرنگ و ایجاد ارتباط بین هنرمندان جهان این بینال با موضوع آزاد برگزار می‌گردد.

شرکت در این دوسالانه برای تمامی هنرمندان جهان آزاد است و هر داوطلب می‌تواند حداکثر تا دو اثر آبرنگ به دوسالانه ارائه نماید. لازم به ذکر است که تنها آثاری که در دوسال اخیر خلق شده باشند امکان حضور در مسابقه دارند، ضمنا اندازه کارها می‌بایست 20در 30 ، 30 در 30 یا 40 در 30 باشد. ضمنا شرکت در این دوسالانه رایگان است.

گفتنی است که آثار منتخب به مدت دو ماه در نمایشگاه‌هایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، همچنین به نفر اول 1000 یورو، نفر دوم 500 یورو، نفر سوم 300 یورو و به اثر منتخب بینندگان 500 یورو به عنوان جایزه پرداخت می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 31 دسامبر 2015 (10 دی ماه سال جاری) به سایت http://www.galerija-a.com/bijenale-en.php مراجعه نمایند.