به گزارش هنر آنلاین به نقل از موسیقی ما، "شهرزاد" جدیدترین ساخته حسن فتحی است و ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و علی نصیریان در آن بازی می‌کنند. این سریال به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

آهنگسازی این قطعات را محسن چاوشی بر عهده دارد و بهروز صفاریان به عنوان تنظیم‌کننده با چاوشی در این آثار همکاری کرده است.

این سریال در ابتدا "روزی روزگاری عاشقی" نام داشت که سپس به "شهرزاد" تغییر نام یافت. نویسندگی این مجموعه نمایش خانگی نیز حسن فتحی انجام داده است. او پیش از این ساخت سریال های مشهور و پرمخاطبی چون "پهلوانان نمی‌میرند"، "میوه ممنوعه" و "مدار صفر درجه" در کارنامه خود دارد.

تصویربرداری بخشی از قسمت‌های خارجی در شهرک سینمایی غزالی صورت گرفته و جالب اینجاست که آن ها دست به بازسازی وسیع بخشی از آن از جمله خیابان لاله‌زار زدند که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران در دهه‌ سی است. از جمله این تغییرات بازسازی و ساخت برخی از مغازه ها و ساختمان‌ های داخل این خیابان می توان گراندهتل، سینما تابان، دفتر "روزنامه‌ باختر امروز" از انتشارات دکتر حسین فاطمی و صفحه‌فروشی بتهوون که در سال ۱۳۳۲ توسط مرحوم کریم چمن‌ آرا در لاله‌زار شروع به کار کرد نام برد.

داستان این سریال از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و طبق اعلام عوامل سریال، داستان "شهرزاد" بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌ توان آن را ملو درامی عشقی - جنایی تعریف کرد.

سریال "شهرزاد" سومین محصول خانگی تصویر گستر پاسارگاد پس از "شاهگوش" و "ابله" است.

"شهرزاد" به تهیه‌کنندگی سید‌محمد امامی و سرمایه‌گذاری سید‌محمد هادی رضوی و سید‌محمد امامی از ۲۰ مهر در شبکه پخش نمایش خانگی و سامانه فیلم نت توزیع می‌شود.

هم اینک می‌توانید قطعه "همخواب" با صدای محسن چاوشی، تنظیم بهروز صفاریان و شعری از وحشی بافقی را اینجا بشنوید:

انتهای پیام/