سرویس تجسمی هنرآنلاین: رئوف فلاح خالق این آثار در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: در این نمایشگاه 22 اثر با تکنیک میکس متریال به نمایش درآمده است. پایه کار پاستل و ذغال است و این آثار در ابعاد بزرگ کار شده‌اند. وی درباره آثار به نمایش گذاشته شد بیان کرد: در این آثار چهره‌هایی را متصور شدم که درحال گریه هستند، اما این گریه از روی احساس نیست بلکه گریه بر اثر فشاری است که به آنها تحمیل شده است. فلاح درباره ایده این نمایشگاه و انتخاب عنوان آن گفت: سال‌ها در روسیه زندگی کردم و نظریه تولستوی نویسنده مشهور روسی که سه لبخند را در زندگی متصور شده است و لبخند آخر بخشش است برایم بسیار ارزشمند بود و فکرم را به خود مشغول کرده بود و زمانی که این طرح‌ها را کار کردم بر مبنای این نظریه پیش رفتم. وی ادامه داد: با توجه به این که در جامعه همه چیز برای من هیجان انگیز بود، "بخشش در آخرین لحظات " را انتخاب کردم که این انتخاب اغلب از روی فشار است نه از روی ذوق.

فلاح همچنین از انتخاب اثرش در نمایشگاه "هنر روز ایران" خبر داد و گفت:یکی از آثارم در بخش اصلی این نمایشگاه انتخاب شده است. این هنرمند جوان درباره این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه در فستیوال نیکان در موزه "دیانگ" سان فرانسیسکو به همت سایت موسسه ضیا آرت سنتر برگزار شده است و آثار از 26 سپتامبر به صورت دیجیتالی به مدت 3 ماه در نمایشگاه آنلاین سایت برای هزاران نفر در سراسر دنیا به نمایش درمی‌آید. اثر من ازمیان 500 اثر ارسال شده و در بخش اصلی به نمایش گذاشته شده است. در بخشی از استیتمنت نمایشگاه "بخشش در آخرین لحظات "آمده است: وارستگی سرد مدرنیته در نقطه‌ای از جهان امروز زندگی تک تک ما تبسمی گرم می‌شود، کشاکش تقابل این لبخند گرم و احساسات دگر خواهی برای دقایق نود همه نوع تصمیم گیری‌ها را به عنوان راه گریز یا راه دیگر برای ما فراهم می‌سازد که ما می‌دانیم چطور رفتار کنیم. اما من تنهاو تنها به یک راه مطمئن فکر می‌کنم. بخشش دراولین لحظات؛ چرا که تمام راه‌های جهان به خانه می‌رسد، خانه امروز نسل انسان، خانه امروز بشر این بخشش است راه‌های دیگر تنها مسافت راه خانه را در دل و ذهنمان گیج می‌کند .

گفتنی است، آثار این هنرمند جوان از 3 تا 8 مهرماه در گالری نقش جهان واقع در خیابان نیاوران، خ باهنر، خ مقدسی( مژده) خ محمودی 2 پلاک 9 پذیرای علاقمندان است. انتهای پیام/