سرویس مد و لباس هنرآنلاین : نمایش لباس امپریوآرمانی در میلان تعریفی از این مجموعه به عنوان "یک شکل مشخص از ظرافت" ارائه می‌دهد. عبارتی که فقط به این لباس‌ها محدود نمی‌شود، بلکه در مورد کل برند جورجیو آرمانی که 40 سال صرف ساخت آن شده است، صدق می‌کند.

اولین لباس نمایش داده شده در هفته مد میلان یک کت و شلوار خاکستری بود، با همان برش‌های خاص خود که کت و شلوار آرمانی را از زمانی که ریچارد گیر آن را در فیلمی به تن کرد، به عنوان نماد پیچیدگی شهری شناساند. این لباس‌ها جوان‌تر، آرام‌تر و حتی ارزان‌تر از دو نمایش دیگر لباس آرمانی هستند.

این کت و شلوار با تیشرت صورتی که روی آن شکلک صورت خندان وجود داشت پوشیده شد. استفاده از این شکلک‌ها جالب بود، چون لحن احساسی آن شباهتی به روحیه مارک‌های آرمانی نداشت. این احساس از خود آرمانی می‌آید، همانطور که خود را توصیف کرده است: "یک حس احتیاط بیش از حد، که از حس تند و تلخ طبقه متوسط من می‌آید". این حس سرد و محکم به مدت طولانی در جهان مد میلان نشان داده شده، در برابر روایت پر سر و صدا و احساسی خانه مد ورساچه.

فعل و انفعال الگوهای رفتاری مردانه و زنانه در مد، نقطه مرکزی طراحی لباس آرمانی برای زنان بوده است. در این مجموعه لباس مردانه هم کاپشن‌های باریک، کت‌های قالب بدن و شلوارهای گشاد جهت مد را برای بهار آینده نشان می‌دهد.

به مناسبت 40 امین سالگرد فعالیت این برند، آرمانی در حال انتشار یک زندگینامه است. آرمانی در زندگینامه خود می‌گوید: "امپراتوری من بر مشاهده واقعیت روزمره ساخته شده است، با کنار گذاشتن اشکال اغراق آمیز." بازبینی و عزم جدی، همیشه راهنمای امپراطوری آرمانی بوده است. در این مجموعه هم مقدار زیادی از شواهد این اعتقاد آرمانی به نمایش در آمد.

این شرکت با بیش از 10 هزار کارمند دارای ارزش خالص 7 و نیم بیلیون دلاری است. آرمانی علاوه بر رئیس شرکت، طراح هم هست و یک استراتژی جذاب از توجه به تنوع برند دارد. در هر فصل شش مجموعه طراحی می‌شود و در سه نمایش سطح بالا ارائه می‌شوند. PRIVE در هفته مد طراحی لباس پاریس و جورجیو آرمانی درهفته مد میلان نمایش داده می‌شود. اما امپریو آرمانی در دسترس‌ترین مجموعه از میان این سه دسته است.

گاردین

انتهای پیام/