به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم "برسد به دست آهو" ، اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران طی فراخوانی اعلام کرده بود که علاقه‌مندان به بازی در فیلم "برسد به دست آهو" می‌توانند با تهیه ویدئوهایی و گذاشتن آن در فضای تلگرام، خود را معرفی و برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کنند.

به دنبال انتشار این فراخوان علاقه‌مدان به بازی در فیلم جدید فرهادی، از خود فیلم‌هایی تهیه کردند و در تلگرام گذاشتند. حال اینکه آخرین مهلت ارسال ویدئو توسط متقاضیان برای بازی در فیلم "برسد به دست آهو" تا پایان روز یکشنبه ۵ مهرماه اعلام شده است.

روابط عمومی این فیلم درباره ویدئوهای ارسال شده چنین آورده است: ویدئوهاى زیادى ارسال شده است که گروهى چند نفره به شکل شبانه روزى مشغول دیدن و دسته‌بندى فیلم‌هاى ارسالى هستند و همه ویدئوها را تا چند روز آینده بازبینى خواهند کرد.

ویدئوها فقط باید از طریق شماره "٠٩٣٩٠٣٨٨٦٩٩" در فضای تلگرام ارسال شوند و تنها از طریق همین شماره با منتخبین حضور در پروژه سینمایی اصغر فرهادی تماس گرفته مى‌شود. بنابراین هیچ شخص یا مؤسسه‌اى واسطه براى انتخاب بازیگران فیلم "برسد به دست آهو" نیست. همچنین ویدئوهایى که بعد از مهلت تعیین شده یعنى ۵ مهر ماه ارسال می‌شوند، دیده نخواهند شد.

فیلم "برسد به دست آهو" هفتمین فیلم اصغر فرهادى است که پاییز امسال مقابل دوربین مى‌رود. پس از این فیلم اصغر فرهادى سال آینده در اسپانیا فیلمبرادرى پروژه بین‌المللى اش خود را آغاز کند. هیچکدام از بازیگران فیلم "برسد به دست آه" نهایى نشده‌اند اما اغلب عوامل پشت صحنه انتخاب شده اند و این پروژه سینمایی در مرحله پیش تولید قرار دارد.