سرویس مد و لباس هنرآنلاین : کتی ارمیلو نوه یک پوشاک فروش شخصی است و تنها یک نگاه سریع به مجموعه او کافی است تا مطمئن شوید که سلیقه خوب در خانواده آنها ارثی است. او طرفداران شناخته شده‌ای مانند سلنا گومز، جیمی کینگ، کیت باسورث و میشل ویلیامز دارد. با توجهی که ارمیلیو به کارش دارد جای تعجب نیست که تا آخرین لحظه قبل از نمایش لباس‌ها مشغول کار بود و گل‌های ابریشمی که روی لباس دوخته شده بودند را مرتب می‌کرد.

در مجموعه او طیف وسیعی از رنگ‌ها از سبز تیره، کبود، بنفش، صورتی و شطرنجی سفید دیده می‌شد، اما در حالی که این رنگ‌ها ما را به یاد میوه‌های آبدار می‌اندازد، چیزی بسیار متفاوت پشت پالت رنگ ارمیلیو بود.

الهام‌بخش شما برای فصل بهار 2016 چه بود؟

اگر به این مجموعه نگاه کنید، رنگ‌ها بسیار متمایز هستند. من در واقع از زمین تنیس الهام گرفتم. این مجموعه انتزاعی حاصل دیدگاه هوایی به زمین تنیس است. کار من با تحقیق روی لباس تنیس از سال1930 تا به حال آغاز شد و من عکس‌های زیادی از انواع مختلف زمین‌های تنیس را بررسی کردم تا رنگ‌های مختلف موجود در محوطه تنیس را در این تصاویر شناسایی کنم. متوجه شدم که بیشتر از لباس‌های تنیس تحت تاثیر رنگ زمین و محوطه قرار گرفتم و همین باعث شد رنگ لباس‌هایم از آن تصاویر بیاید. من یک دسته تصویر روی دیوار نصب کردم و خطوط گرافیکی و انتزاعی آنها را بررسی می‌کردم.

ولی ما معمولا زمین تنیس را سبز و سفید تصور می‌کنیم. این رنگ‌های صورتی و قرمز از کجا آمد؟

بله، اما خاک‌رس زمین پس از باران خوردن قرمز تیره می‌شود و در نور خورشید به رنگ صورتی روشن در می‌آید. این شیوه یک راه بسیار انتزاعی است.

این گل‌های صورتی و سبز کوچک که می‌دوزید چه هستند؟

من تمام اینها را به صورت دیجیتالی تصویرسازی کردم و آنها را دقیقا به شکلی کشیدم که می‌خواستم دیده شوند. سپس آنها را با استفاده از برش لیزری در اندازه‌های مختلف ساختم و بعد آنها را با استفاده از قطعات سنگ تزئین کردیم.

آیا این مجموعه به عنوان زیبایی‌شناسی شما شناخته می‌شود؟

بله، من همیشه در قلبم یک مینیمالیست هستم و از ابتدای کارم این موضوع امضای من بوده است. اما این لباس‌ها قطعا یک احساس ورزشی دارند و کمی از فضای ورزشی در آنها وجود دارد که گرچه ظریف است، اما وجود دارد. این مجموعه منتقل کننده حس فضایی است که یک دختر در آن می‌دود و تمرین می‌کند و پس از آن لباس شب می‌پوشد تا به مهمانی برود.

هالیوود ریپورتر

انتهای پیام/