به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، مرضیه برومند متولد سال 1330 که بیشتر با مجموعه "شهر موش‌ها" و "خونه مادربزرگه" برای کودکان شناخته‌شده است علاوه بر فعالیت مستمر در زمینه ساخت فیلم و سریال تلویزیونی به جهت توجه به هنر تئاتر و بخصوص تئاتر کودک و نوجوان و مشاوره، آموزش و تشویق هنرمندان این عرصه، در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مرضیه برومند در طول سال‌ها فعالیت تئاتری، در اجرای نمایش‌های شهر کوچک ما، کدو قلقله زن، الدوز و کلاغ‌ها، یک جفت کفش برای زهرا و.... حضور داشته است.

مرضیه برومند سال گذشته دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی بود که با توجه به نمایش‌های عروسکی ویژه کودک و نوجوان این بخش را به شکل جدی مورد توجه قرار داد.

مراسم بزرگداشت این هنرمند در روز اختتامیه جشنواره 14 مهرماه در شهر همدان و با حضور هنرمندان و مسئولان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه 1394 در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.