به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نمایش "شام آخر"؛ مراسم افتتاحیه این نمایش شب گذشته دوازدهم شهریور ماه با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه و تماشاگران در سالن البرز پردیس کورش افتتاح شد.

در این مراسم هنرمندانی چون؛ مهران غفوریان، کیوان مقدم و هانیه ترکمان ترانه سرا حضور داشتند و اجرای نخست این اثر به مهران غفوریان تقدیم شد.

براساس این گزارش؛ نمایش کمدی "شام آخر" نوشته فرهاد آئیش و به کارگردانی عارف لرستانی و تهیه کنندگی محسن دو کوشکانی است.

در این نمایش بازیگرانی چون؛ سعید امیر سلیمانی، سپند امیر سلیمانی، کمند امیر سلیمانی، ماندانا سوری، سوزان عزیزی، عارف لرستانی، آزاده زارعی و علی اوجی بازی می کنند.

نمایش "شام آخر" داستان زوجی است که در خانه ویلایی خود مهمانی را ترتیب می دهند و سه زوج دیگر را برای صرف شام دعوت می کنند اما از اواسط مهمانی بیکباره شخصیت دیگری وارد داستان شده و ماجرای مهمانی را تغییر می دهد.

سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از؛ نازیار عمرانی دستیار کارگردان، سمیرامیس محمدی منشی صحنه، رضا خلیلی اجرای دکور، علی اکبری تدارکات، لیلی صدیق عکاس، سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

لازم به ذکر است؛ اجرای نمایش "شام آخر" از روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه در سالن شماره هفت، (سالن البرز) پردیس سینما و تئاتر کورش آغاز شد و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام /