به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه، شب گذشته پنج‌شنبه دوازده شهریور ماه، دکتر محمدرضا خاکی، کارگردان و گروه اجرایی را ستود و گفت: به گروه اجرایی خسته نباشید می‌گویم. به نظرم متن بسیار خوبی بود و با فضای سالن کاملا مطابقت داشت. نمایشی که از نظر مفاهیم بسیار قابل تامل و انتخاب بازیگران بسیار مناسب بود. با وجود طراحی ساده، ایده درونی متن کاملا منتقل شده بود.

همچنین مسعوده دلخواه بعد از پایان نمایش اظهار کرد: توصیه می‌کنم علاقمندان به تئاتر این نمایش را به کارگردانی سهراب سلیمی و با بازی‌های فوق‌العاده خوب بازیگران و یک متن قوی از واسلاو هاول با طراحی خوب را تماشا کنند. من پیشنهاد دارم در فرصت مناسب این کار را ببینید و امیدوارم تماشاگران بر حسب وظیفه تبلیغ این نمایش را انجام دهند. متن تفکر برانگیز از واسلاوهاول، هاولی که مود توجه همگان در ادبیات است. شب بسیار خوبی داشتم و باور کنید بدم نمی‌آید این کار را دوباره تماشا کنم.

گفتنی است در شب‌های گذشته هنرمندانی از جمله: ایرج راد، حمید لبخنده، بهروز غریب‌پور، اصغر همت، منوچهر اکبرلو، مجید جعفری، زندیش حمیدی و نیما دهقان به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

"وانیک" نوشته واسلاو هاول، ترجمه علی امینی نجفی و به کارگردانی سهراب سلیمی از یکشنبه 8 شهریور ماه در تماشاخانه باران به روی صحنه رفته، احمد ساعتچیان، رضا مولایی و شیوا اردوئی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. علاقه‌مندان به تماشای نمایش وانیک می‌توانند هر روز به جز روزهای شنبه‌ها، ساعت 19 به تئاتر باران، مراجعه و برای رزرو بلیت، به سایت تیوال tiwall.com مراجعه کنند.