سرویس موسیقی هنرآنلاین: روز چهارم از نهمین جشنواره موسیقی جوان با حضور داورانی چون، کریم قربانی، محسن تویسرکانی، داود جعفری در بخش ویولن‌سل و سیاوش ظهیرالدینی، مرجان قنبری، ابراهیم لطفی در بخش ویولن روز پنجشنبه 13 شهریورماه در تالار رودکی برگزار شد.

اجرای گروه سنی الف،ب و ج در بخش ویولن از ساعت 9 تا 14 طی سه سانس مختلف اجرا شد.

اولین شرکت‌کننده این برنامه در بخش ویولن دختری با سن 12 سال از کرج بود، بعد از او هم پسر بچه‌ای با همان سن و سال باز از شهر کرج با نام دانیال خلیفه روی سن رفت. بعد از اجرای این دو کودک علیرضا آذربو با سن 14 سال به عنوان سومین شرکت کننده و بعد از او هم رز اجمد با سن 15 سال روی سن رفت. هر دو شرکت کننده از شهر تهران بودند.

پنجمین نفر از گروه الف آیلین پویان با سن 12 سال از شهر کرج و آرمان نیک‌پور هم با سن 14 سال از شهر تهران آخرین شرکت کننده بخش الف بودند.

بعد از پایان این رده سنی داوران این بخش برای استراحت و ارزیابی به اتاق مشاوره رفتند. بخش رده سنی ب با اجرای ترانه لطیفی آغاز شد. این نوجوان 17 ساله بعد از اجرای خود صحنه را به کیارش آرین با سن 17 سال از شهر تهران داد.

شرکت‌کننده‌های بعدی به ترتیب موژان میرزایی با سن 18 سال،علی دانش‌خواهی با سن 17 سال، ارس سان با سن 16 سال بود که همگی از شهر تهران بودند. آخرین شرکت کننده این بخش هم ترگل کریمی با سن 16 سال از کرج بود.

بعد از اتمام این رده سنی ب داوران بار دیگر سالن را ترک کرده و برای نتیجه‌گیری به اتاق مذاکره رفتند.

رده سنی ج با موضوع جالبی آغاز شد، در این بخش همه شرکت‌کنندگان از شهر تهران بود و اسامی‌شان به ترتیب: سیده غزال مشکاتی با سن 19 سال، امیر حسین نوروز ناصری با سن 19 سال، مهران دبستانی با سن 20 سال، محمد امین عطایی با سن 19 سال، امیر پاشا فاطمی با سن 21 سال و وفا حمیدی 22 ساله آخرین شرکت کننده بخش ویولن بودند.

تهران تنها شهر ویولنسل نوازان

بالاخره بخش ویولن‌سل هم از ساعت 17 تا 21 کار خود را در سه رده سنی الف، ب و ج آغاز کرد.

رده سنی الف با 4 شرکت‌کننده کار خود را با اجرای هستی علیزاده با سن 14 سال از شهر تهران آغاز کرد و بعد از او نیلا گل مقامی، رژین خالف، ثنا شهمیری و پریا مولایی به پایان رساند. از نکات جالب رده سنی الف این بود که همه این شرکت‌کنندگان با 14 سال سن و از شهر تهران بودند.

بعد از پایان این رده سنی داوران این بخش برای استراحت و ارزیابی به اتاق مشاوره رفتند.

گلنوش طلایی اولین نفر از رده سنی ب بود، بعد از اجرای این شرکت‌کننده 17 ساله مهگل طاهری با سن 18 سال اجرای خود را روی سن برد. صبا فردوسی با سن 18 سال، شهرزاد غلامعلی با سن 17 سال و باران محمد بیکی با سن 19 سال جملگی از شهر تهران روی صحنه ظاهر شدند.

بعد از پایان این رده سنی داوران این بخش برای استراحت و ارزیابی به اتاق مشاوره رفتند.

رده سنی ج با حضور تنها دو شرکت کننده رکورد کمترین نفر در تمام اجراها را از آن خود کرد، اولین شرکت کننده این بخش آناهیتا ایزدی با سن 20 سال و مسعود فیروزی با سن 21 سال هر دو از تهران برای اساتید اجراهایشان را روی صحنه بردند.

با اجرای این دو شهروند تهرانی نهمین جشنواره موسیقی جوان در چهارمین روز خود در بخش سازهای زهی به پایان رسید.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/