سرویس مد و لباس هنرآنلاین : بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی با حضور و مشارکت صدها شرکت، کارخانه و واحد تولیدی شامل 340شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور خارجی، جدیدترین دستاوردهای این صنعت را به نمایش خواهد گذاشت.

در نمایشگاه امسال 162 شرکت داخلی در کنار 178 شرکت خارجی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، امارت متحده عربی، ترکیه، هندوستان، چین، تایوان، آلمان و پاکستان؛ محصولات خود را در زمینه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشینهای گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی نظیر پتو، پارچه‌های رومبلی و پرده ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی، ترمه، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ و... جهت تولید پوشاک عرضه می‌کنند.

برگزاری 15 کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید چهار هیئت تجاری و بازرگانی خارجی بعضی از برنامه‌های جانبی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران است.

این نمایشگاه به همت شرکت سامع پاد نوین و با نظارت و همکاری انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک و جامعه متخصصین نساجی برگزار می‌شود و بزرگترین شرکت‌ها، برندها، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی جهان گردهم می‌آیند تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه همکاری‌های تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری با شرکت‌های ایرانی را فراهم کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی از 13 تا 16 شهریور ماه در سالن‌ها و همچنین فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/