سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهرام رادان بازیگر سینما همچنان در تب‌وتاب و به سرانجام رسیدن برای حضور در یک فیلم سینمایی است؛ بازیگری که در این چند ماه اخیر یکی از خبرسازترین بازیگران سینما بوده و هنوز هم معلوم نیست امسال چهره او را در جشنواره فیلم فجر با بازی در فیلمی خواهیم دید یا خیر؟

رادان که این روزها فیلم "عصر یخبندان" با بازی او در بعضی سینماها اکران عمومی است، قرار بود در فیلم "سنتوری 2" به کارگردانی داریوش مهرجویی به ایفای نقش بپردازد، اما به زودی خبر قطعی حضور حامد بهداد در نقشی که قرار بود رادان آن را ایفا کند، در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شد.

همین موضوع اتفاقی بود تا این بازیگر سینما در پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کند که، پیش از این در اسفند ماه 93 به اطلاع داریوش مهرجویی رسانده که قصد بازی در این فیلم را ندارد. او در‌این‌باره نوشت: "سنتورى ٢" قطعا بدون من ساخته می‌شه. من نظر و دلایلم رو در نامه‌اى کتبى به تاریخ ٢٣ اسفند ٩٣ خدمت استاد مهرجویى اعلام کردم که در صورت صلاحدید ایشان منتشر می‌شه."

اما خبر دومی که بهرام رادان درباره آن توضیحاتی ارائه کرد، درباره حضور این بازیگر در برنامه "خندوانه" بود. او با تائید حضورش در این برنامه نوشت : برنامه خندوانه: تقریباً یک ماه پیش به دعوت رفیق عزیزم رامبد جوان میهمان خندوانه بودم. آن برنامه آماده است و در زمان مناسبى پخش خواهد شد.

بااین‌حال وقتی چهره او را روی بیلبوردی در سطح شهر می‌بینیم که شبیه تبلیغی برای کالاست، فکر می‌کنیم که این بازیگر علاوه بر بازیگری، تبدیل به چهره‌ای برای تبلیغات کالا هم شده است، اما با دقیق شدن به آن بیلبورد متوجه می‌شویم که آن عکس مربوط به صحنه‌ای از فیلم "عصر یخبندان" است، که با ژستی خاص و سیگاری در دست در سطح شهر خودنمایی می‌کند. رادان که در دوره‌ای فعالیتش در عرصه سینما افزایش یافته بود، این روزها بیشتر از آنکه در عرصه بازیگری بدرخشد، درگیر حاشیه‌های شبکه‌های اجتماعی شده است. نوشته‌ جنجالی‌ او در توئیتر درمورد تصویب قانون آزادی ازدواج همجنس‌گرایان در آمریکا، با انتقاد شدید رسانه‌های اصولگرا همراه شد، به طوری که او ناچار شد از موضع خود عقب‌نشینی کند و در همان صفحه از مردم عذرخواهی کند.

رادان همچنان با انتخاب‌های محدود به فعالیت در سینما می‌پردازد. اگرچه این بازیگر سینما مدتی را در خارج از ایران سپری کرد، اما به‌تازگی با روایتی از صدای خود بر فیلم "من حجازی هستم" به کارگردانی مهران مدیری دوباره در عرصه هنری، دیده‌شده است.

هنوز خبری از حضور این بازیگر و قرارداد جدید او برای بازی در فیلمی شنیده نشده است. باید منتظر ماند و دید که او امسال هم در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/