به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش؛ "دو روایت نادری" به کارگردانی جواد نوری شب گذشته 10 شهریور ماه در نخستین اجرای خود در تماشاخانه سنگلج به دلیل قطع برق منطقه با نور تلفن همراه تماشاگرانش اجرا شد.

نمایش "دو روایت نادری" نوشته خیرالله تقیانی‌پور و کارگردانی جواد نوری که از شب گذشته 10 شهریور ماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده است،‌ در نخستین اجرای خود در تماشاخانه سنگلج با قطع برق منطقه مواجه شد اما با همراهی تماشاگران خود و استفاده از نور تلفن همراه آنها این نمایش اجرا شد.

مضمون این اثر درباره نادرشاه افشار است که پس از کور کردن پسرش سردارانش از ترس وقوع این اتفاق برای خودشان تصمیم به قتل نادرشاه می‌گیرند. در همین زمان گروهی از مطربان قرار است نمایشی برای نادرشاه اجرا کنند

جواد پورزند، وحید نفر، مه‌لقا باقری، سامان دارابی، هادی عطایی، بهنام شرفی، الهه شه‌پرست، سهیلا جوادی، محمد لشگری، مهدی پناهی، میلاد ابراهیمی، نقش‌آفرینان این نمایش هستند. همچنین ساناز حاجیان دستیار صحنه و لباس، علیرضا نوری دستیار کارگردان و برنامه ریز، سعید شکرنیا طراح پوستر و بروشور، سمیه میری عکاس، مهرداد باقری ساخت دکور این اثر را برعهده دارند.

لازم به یادآوری است گروه تئاتر نقاب سال گذشته نمایش "بوقلمون" را در قالب جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه برد که اثر برگزیده سی‌وسومین دوره انتخاب و معرفی شد و در چندین بخش جوایز متعددی را کسب کرد.