به گزارش هنرآنلاین ؛ اعظم کیان‌افراز سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر شهر تهران ضمن اعلام این خبر گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر در راستای ارتقای صنعت نشر و توسعه کتاب و کتابخوانی نشست هم‌اندیشی برگزار خواهند کرد.

براساس کنداکتور این برنامه، قرار است شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید‌عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست سخنرانی کنند.

همچنین بی‌نظیر جلالی مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پروین صدقیان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر به مسائل مربوط به حوزه نشر و توسعه کتابخوانی بپردازند.

این نشست هم‌اندیشی با عنوان "زنان، کتاب و توسعه پایدار" دوشنبه 23 شهریور ماه از ساعت 9 تا 12 در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش که در خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع بزرگراه شهید چمران واقع شده است، برگزار خواهد شد.

انجمن صنفی کارفرمایی زنان ناشر شهر تهران از سال 1376 به عنوان جمع صنفی فرهنگی زنان ناشر فعالیت خود را به صورت خود جوش و خصوصی آغاز کرده است، سال گذشته مجوز فعالیت را از وزارت کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد تا به شکل پررنگ‌تری به فعالیت‌های مربوط به نشر و توسعه کتابخوانی بپردازد.