به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ "عکس های یک رئیس جمهور" نوشته فرهاد امینی داستان یک گزارشگر است در میان مردم که مستندی در مورد زندگی شهید رجایی تهیه می کند و از این طریق به زوایای جدیدی از زندگی آن شهید بزرگوار پی برد.

این نمایش با هنرمندی : حمید رضا هدایتی، مجید سهرابی، امیر عباس توفیقی، بهناز بستان دوست ، احمد شمس آصف، مهرداد عشقیان، محمد پورحسن و بهرام سروری نژاد یک شنبه 8 شهریور ماه ساعت 9:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی" مثل آسمان " نوشته ی : جهانشاه آل محمود ؛ داستان شخصی به نام حامد است که در دفتر شرکتی که در آن پستی مهم گرفته است در فکر حفظ پرستیژ شرکت مخارجی می تراشد ،همانجا از موسسه ای که پیشتر در آن دفتر بوده اند ، یادداشتهایی می یابد که خاطراتی از شهید رجایی را ثبت کرده اند . خاطراتی که برای حامد تکان دهنده اند و دیدش را نسبت به جهان تغییر می دهند.

این نمایش ساعت 16:00 فردا از رادیو نمایش پخش می شود و امیر فرحان نیا، عرفان ابراهیمی،مهدی طهماسبی، بهناز بستان دوست، حمید هدایتی، محمد پورحسن،بهرام سروری نژاد و امیر عباس توفیقی از بازیگران آن هستند.

این دو نمایش به تهیه کنندگی : ژاله محمد علی، کارگردانی : مینو جبارزاده،افکت : محمدرضا قبادی فر و صدابرداری : رضا طاهری به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند.

انتهای پیام/