سرویس مد و لباس هنرآنلاین : در صنعت مد با توجه به سرعت بالای تولید و تغییر مد، طراحان لباس مجموعه‌های خود را بسیار زودتر از زمانی که قرار است لباس توسط مشتریان استفاده شود ارائه می‌کنند. سایت Women's Wear Daily با بررسی طرح‌های ارائه شده توسط طراحان مختلف روند مد را در سال آینده معرفی کرده است.

سایه‌های آبی

در بعضی از مجموعه ها اشاره‌ای به طبیعت دریا و شن و ماسه دیده می‌شود. طراحان در این فصل به اقیانوسی از رنگ‌های آبی فرو رفته‌اند و گاهی اوقات از طریق لباس راه راه ملوانی یا جزئیات الهام گرفته از طناب دریانوردی یک پیشنهاد ظریف ارائه می‌دهند. درنتیجه ترکیبی از قطعاتی ارائه شده که می‌تواند در محیط شهر هم استفاده شود. تم‌های دریایی در تاریخ مد می‌آیند و می‌روند، اما در این فصل، طراحان از همه چیز برای الهام گرفتن از دریا استفاده کرده‌اند.

چاپ‌های استوایی

برای یک لباس مناسب فصل چه چیزی الهام بخش‌تر از سفر و اوقات فراغت است؟ طراحان اشاره‌ای مشتاقانه به مناطق استوایی دارند، با استفاده از شکوفه‌های بزرگ و برگ‌های مختلف که بر روی لباس‌های آماده و لوازم جانبی چاپ شده و به نظر می‌رسد جنب و جوش رنگ‌ها برای مشتریان وسوسه‌انگیز است.

خزهای رویایی

کت‌های خز بزرگ، مانند آنچه مادر بزرگ‌ها استفاده می‌کردند. خز یکی از قابل توجه‌ترین موادی است که رفت‌و‌آمد مکرر در دنیای مد دارد و با رنگ‌های مختلف خود را نشان می‌دهد.

درخشش

مجموعه های جدید می‌درخشند،خواه با جنس پارچه یا پولک‌دوزی که در محدوده‌ای از گرافیک و طرح‌های رنگارنگ تا نقش‌های آرام‌تر قرار می‌گیرد.

سفید ساده

طراحان تنوع مجموعه خود را با قطعات شیک ورزشی کاملا سفید معتدل می‌کنند، پارچه‌های نقش برجسته، چین و پلیسه مرتب و سایر جزئیات زنانه.

الهام از هنر مدرن

در این فصل طراحان حول و حوش بافت‌های جذاب و طرح‌های گرافیکی می‌گردند و راه‌راه رنگارنگ طرفداران زیادی دارد. به نظر می‌رسد گشتن در مرکز پمپیدو و یا تیت مدرن برخی از طراحان اروپایی را وادار کرده است به نوبه خود درکی از هنر را به مد وارد کنند. مجموعه‌ای از طرح‌های درشت در یک پالت رنگی گسترده از هنر معاصر الهام گرفته است.

انتهای پیام/