سرویس معماری هنرآنلاین: اگرچه جزیره کیش در حال حاضر یک منطقه در حال توسعه شمرده می‌شود، در حقیقت می‌توان این موقعیت را به‌عنوان دو منطقه اصلی، یکی منطقه توسعه‌یافته طی سال‌های پیش و دیگری منطقه در حال توسعه در نظر گرفت.

مجموعه اداری و هتل کیش پانکتم توسط هومن بالازاده و تیم او در آستانه‌ی منطقه در حال توسعه و منطقه توسعه‌یافته پیش‌بینی شده است. به‌این‌ترتیب این پروژه، تسهیل هم‌بخشی با دو منطقه یادشده را مدنظر قرار داده، هم‌چنین به‌طور مؤثری در توسعه‌های آتی این موقعیت کاربرد دارد.

سیستم حمل‌ونقل پروژه شامل دو مجموعه موازی خیابان است که توسط یک مجموعه‌ی قائمه‌ی دیگر به هم وصل می‌شوند. سایت در جاده ساختاری اصلی قرار دارد که دسترسی به آن را آسان کرده و از جاده اصلی قابل‌مشاهده است. به‌علاوه، قرارگیری در تقاطع یک خیابان ارتباطی و جاده اصلی شهر نیز می‌تواند از ویژگی‌های مهم پروژه باشد.

سه‌نقطه تمثیلی در طرح جامع کیش وجود دارد. این پروژه، یک برج دوکاره‌ی ۲۳ طبقه‌ای است که دندانه‌دار شده تا نقشی تمثیلی در منطقه و شهر ایفا کند. بر اساس این سه دلیل، این پروژه مایل است که طرحی تمثیلی در کیشِ آینده باشد.

پروژه این پتانسیل را داراست تا بر اساس برنامه کارکردی و محل قرارگیری‌اش در شهر، به‌عنوان یک ساختمان تمثیلی در جزیره کیش هویت پیدا کند.

انتهای پیام/