به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در این دیدار که حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز وی را همراهی می‌کرد، فعالان و هنرمندان حوزه عفاف و حجاب به ارائه تازه ترین دستاوردهای این حوزه به معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

مراد خانی ضمن تاکید بر حمایت از تولیدات این حوزه گفت: تلاش ها و پیگیری‌هایی که در این چند سال توسط تولیدکنندگان و طراحان حوزه عفاف و حجاب، صورت گرفته قابل تقدیر است.

وی ادامه : خوشبختانه اقدام های صورت گرفته در سال‌های اخیر که زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس صورت گرفته تاثیرگذار و نتایج آن ملموس است.

معاون امور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این نشست بر حمایت مضاعف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد. همراه و هم قدم کارگروه ساماندهی مد و لباس در حمایت از فعالان مد و لباس هستیم ایرج صیادی، دبیر ستاد مرکزی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی از برگزاری جلسات مستمر با کارگروه ساماندهی مد و لباس خبر داد و گفت: هر اقدامی که به نشاط اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه در حوزه مد و لباس منجر شود، مورد حمایت وزارت کشور است. صیادی با بیان این مطلب افزود: وزارت کشور در بحث راهبردهای کلان در حوزه امنیت عمومی و اخلاقی و نیز حفاظت از جایگاه حقوق شهروندی و افزایش نشاط اجتماعی وظایفی دارد که باید با همکاری همه بخش ها بدان پرداخته شود. وی ادامه داد: از نگاه ما هر اقدامی که بتواند به افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی منجر شده و در چهارچوب قانون و مسایل شرعی باشد، مورد تایید و شایسته حمایت است. دبیر ستاد مرکزی صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های اخیر توانسته موفقیت‌های چشمگیری را در حوزه مد و لباس به دست آورد و از این حیث به عنوان دستگاه هماهنگ کننده، تلاش داریم تا در نشست‌های مستمر با مسوولان این حوزه بتوانیم به نتایج ارزشمند و اجرایی دست یابیم. وی درباره حمایت‌های مستقیم مالی از سوی وزارت کشور نیز افزود: اگر شرایطی ایجاد شود که بتواند در مسیر وظایف ما در بحث مد و لباس باشد، آمادگی حمایت‌های مستقیم مالی را نیز داریم. وی تصریح کرد: تلاش می کنیم به نوعی دستگاه هایی که در این حوزه مسوولیت دارند را کمک کنیم و مجموعه طراحان ، تولید کنندگان و به طور کلی فعالان حوزه مد و لباس را یاری رسانیم.

انتهای پیام/