به گزارش هنرآنلاین: به نقل از ایسنا، کارگاه های ریتم شناسی در موسیقی توسط فرهاد بادپا برگزار خواهد شد.

این هنرمند درباره این کلاس ها اظهار کرد: این دوره از کارگاه‌ها گاهی به‌صورت مجزا برگزار می‌شوند و هنرجویان تمام رشته‌های سازی و آوازی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند. سعی ما این است که در این کارگاه‌ها، هنرجویان را با فواصل زمانی که همان کشش‌های زمانی است، آشنا کنیم.

او ادامه داد: آشنایی با ترکیب‌های ریتمیک مانند ریتم‌های ساده، ترکیبی، لنگ یا مختلط، آشنایی با احساسات ریتمیک و همچنین دیکته ریتم از جمله مباحثی است که در این کارگاه‌های دو روزه آموزش داده می‌شود.

بادپا که مدت‌هاست کارگاه‌های ریتم در موسیقی را برگزار می‌کند، همچنین گفت: این کارگاه‌ها برای تمام رده‌های سنی مناسب است و از طرفی هنرجویان رشته تئاتر نیز می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند. خوشبختانه استقبال هنرجویان از این دوره‌ها تا کنون عالی بوده و ما هم در همین راستا با چند مرکز دانشگاهی مذاکراتی برای برگزاری این کلاس‌ها انجام داده‌ایم که به‌زودی زمان و مکان آن را اعلام خواهیم کرد.

او با بیان این‌که من در این کلاس‌ها روش تدریس شخصی‌ام را دارم، افزود: کارگاه شناخت ریتم در موسیقی ٢٩ و ٣٠ مرداد در بنیاد رودکی برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان هم گواهی پایان دوره داده می‌شود.

بادپا در پایان سخنانش به رایزنی برای برگزاری این کلاس‌ها در شهرستان ها نیز اشاره کرد.