سرویس مد و لباس هنرآنلاین : مد و هنر همیشه رابطه نزدیکی با هم داشتند، و در این فصل همه برندها از پرادا گرفته تا سلین آثار هنری را در مجموعه‌های خود استفاده کرده‌اند. در اینجا تعدادی از طراحان لباس از علاقه آشکار خود به نقاشی، مجسمه و آثاری که الهام‌بخش کار آن‌ها است می‌گویند. ویوین وست وود مجموعه دائم والاس، لندن، انگلستان من از مجموعه والاس به ویژه به خاطر نقاشان قرن 17 مانند تیتان و ولاسکز بازدید کردم. آن‌ها چنین چیزهای فوق‌العاده‌ای اینجا دارند، اما مهم‌تر از همه سه نابغه قرن 18 به نام بوچر، واتئو و فراگونارد هستند که هر سه آن‌ها حرف زیادی از آن دوره دارند. کارهای واتئو الهام گرفته شده از کمدیا دلآرته است. نگاه کردن به یک نقاشی راهی برای ورود به جهانی دیگر است. تنها راه برای پیدا کردن ایده، نگاه کردن به آنچه مردم در گذشته انجام دادند است. این راهی است که شما می‌توانید اصیل باشید. هیچ چیزی از خلأ به وجود نمی‌آید. غیرممکن است شما خلاق باشید مگر اینکه ارتباطی با گذشته و سنت داشته باشید. شما دائماً باید سعی کنید از منظر شیوه نگاه و زندگی مردم در گذشته، به درک جهانی که در آن زندگی می‌کنید پی ببرید. یک عاشق هنر، جنگنده راه آزادی برای یک دنیای بهتر است. هنر حد کمال و بی‌انتها است؛ هیچ تکاملی در هنر وجود ندارد.

پیتر جنسن موزه لوئیزیانا هنر مدرن، کپنهاگ، دانمارک، و گالری هپ ورث ویکفیلد، انگلستان دو گالری وجود دارد که من رابطه نزدیکی با آن‌ها دارم. اولین آن‌ها لوئیزیانا است که در خارج از کپنهاگ و مشرف به دریا قرار گرفته و در تابستان شما می‌توانید در باغ آن یک پیک‌نیک داشته باشید و به مجسمه‌های آن نگاه کنید. اینجا یک مکان عالی با تعداد زیادی نمایشگاه و یک مجموعه دائمی است. این اولین موزه در جهان است که برای اولین بار طراحی‌های اولیه اندی وارهول را نمایش داد. مکان دوم، موزه هپ ورث در ویکفیلد است. ما مجموعه‌ای برای بهار- تابستان 2013 آماده کرده بودیم و باربارا هپ ورث از ما خواست کارهای خود را در کنار کارهای او در موزه نمایش دهیم. به راستی برای ما حضور در اطراف آثار او و قدم زدن در فضایی که این زن برای نمایش آثار خود طراحی کرده بود، شگفت‌انگیز بود. من این کار را بسیار دوست داشتم و فکر می‌کنم آنچه من انجام دادم در مقایسه با هنر او بسیار کوچک بود. آلیس تمپرلی مجموعه دائم در موزه لوور، پاریس، فرانسه من هر وقت در پاریس هستم از میدان کنکورد تا موزه لوور را قدم می‌زنم. معمولاً به یک کافه مشخص می‌روم و به تماشای مردم می‌نشینم و بعد به دیدن هنر و جواهرات مصر باستان می‌روم. دیدن مجسمه یونانی آگورا و رفتن به کتاب‌فروشی موزه کار مورد علاقه من است.

جاناتان ساندرز آکادمی سلطنتی لندن، انگلستان. سپتامبر 1997 این نمایش از مجموعه چارلز ساعتچی، دربردارنده کارهای بسیاری از هنرمندان جوان بریتانیا مانند تریسی امین و مایکل لندی است، که فوق‌العاده بر کار من در طول سال‌ها تأثیر گذاشت. اردم مجموعه دائمی موزه ویکتوریا و آلبرت، لندن، انگلستان من از بسیاری چیزها الهام می‌گیرم. دو مکانی که به تازگی الهام‌بخش من بودند، یکی نمایشگاه هنر زینتی در اکتبر گذشته، که در آن مقدار زیادی هیجان و تازگی وجود دارد، و دیگری موزه ویکتوریا و آلبرت، که در آن همه چیز از گذشته وجود دارد. من به شدت علاقه‌مند سالن‌های قرون وسطی و رنسانس هستم. آن‌ها خانه هنر و فرهنگ اروپایی از سال 300-1600 و شامل مجسمه‌های دوناتلو، مبلمان هنری هشتم و دفترچه لئوناردو داوینچی هستند. گاردین انتهای پیام/