سرویس تئاتر هنرآنلاین: در هفته‌ای که گذشت مری سالتزمن، دختر هری سالتزمن، تهیه‌کننده سری فیلم‌های "جیمز باند" از تولید یک نمایش بر مبنای ماجراهای ابرجاسوس بریتانیایی خبر داد و تأکید کرد این نمایش اواخر 2017 یا اوایل 2018 یا در برادوی یا در لاس وگاس اجرا خواهد شد.

اما شرکت‌‌های دانژاک و مترو گلدوین مه‌یر که حقوق تولید آثار جیمز باند را در اختیار دارند، روز چهارشنبه در صفحه مأمور 007 در فیس‌بوک اعلام کردند آن‌ها برای اجرای موزیکال جیمز باند به مری سالتزمن یا شرکت فیلمسازی او مجوز نداده‌اند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، آن‌ها تأکید کردند همه حقوق مجموعه جیمز باند را در اختیار دارند، بنابراین هیچ نمایشی با موضوع باند بدون اجازه آن‌ها روی صحنه نخواهد رفت.

"جیمز باند" یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های سینمایی دنیاست. فیلم‌های این مجموعه از اولین فیلم یعنی "دکتر نو" در 1962 تاکنون درمجموع شش میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

14 رمان "جیمز باند" نوشته ایان فلمینگ از 1953 تا 1966 منتشر و تاکنون هفت بازیگر نقش ابرجاسوس بریتانیایی را در سینما ایفاء کرده‌اند.

"اسپکتر" (Spectre)، بیست و چهارمین فیلم باند با بازی دانیل کریگ در نقش اصلی و لیا سیدو در نقش "دختر باند" جدید پاییز امسال اکران می‌شود. "اسکای‌فال" فیلم قبلی مجموعه نوامبر 2012 اکران شد و با بیش از یک میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه شد.